Οι μύθοι για τον ύπνο που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Οι μύθοι για τον ύπνο που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις

Πολλά ακούγονται αλλά δεν είναι αλήθεια

Σίγουρα θα έχεις ακούσει πολλά για τον ύπνο, ο οποίος είναι απαραίτητος για να ξεκουραζόμαστε και να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας για την επόμενη μέρα. Είναι όμως όλα αυτά που γνωρίζεις σωστά ή πίσω από κάποια κρύβονται υπερβολές και αναλήθειες. Για παράδειγμα κατά καιρούς ακούγονται διάφοροι μύθοι οι οποίοι παγιώνονται ενώ δεν είναι αλήθεια.

Δες κάποιους από αυτούς που δεν πρέπει να πιστεύεις...

Το αλκοόλ σε βοηθά να κοιμηθείς

Μύθος. Το αλκοόλ στην πραγματικότητα σου χαλάει το ρολόι του ύπνου. Αρκετοί πίνουν ένα ποτήρι κρασί πριν τον ύπνο καθώς θεωρούν πως τους βοηθά για να κοιμηθούν. Με το αλκοόλ ουσιαστικά πέφτουμε σε μια πιο βαθιά κατάσταση ύπνου ακόμη και νωρίς το βράδυ και δεν αφήνουμε τον εαυτό μας να περάσει από όλα τα στάδια. Και αυτά τα στάδια είναι απαραίτητα αν θέλεις να ξυπνήσεις ξεκούραστος!

Οι γυναίκες χρειάζονται λιγότερο ύπνο

Ακόμη ένας μύθος. Οι γυναίκες όχι μόνο έχουν ανάγκη από τουλάχιστον 7 ώρες αλλά χρειάζονται και λίγο παραπάνω. Ο λόγος δεν είναι ακόμη γνωστός αλλά ίσως οφείλεται στα επίπεδα συγκεκριμένων ορμονών.

Με έξι ώρες την ημέρα ο οργανισμός είναι μια χαρά

Μπορεί οι ρυθμοί τα τελευταία χρόνια να το επιβάλλουν αλλά δεν είναι το σωστό. Στην πραγματικότητα όταν να κοιμόμαστε λιγότερο από 7 ώρες την ημέρα, τότε βλέπουμε τις αλλαγές στον εγκέφαλο και τις διαταραχές σε φυσιολογικό επίπεδο. Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τη γνωστική λειτουργία, την προσοχή που δίνουμε στην καθημερινή ζωή ενώ λιγότερος ύπνος… λιγότερα χρόνια ζωής! Ο μέσος άνθρωπος χρειάζεται 8 ώρες ύπνου. Μόνο ένα ποσοστό μικρότερο του 1% του πληθυσμού μπορεί να ζει μια φυσιολογική ζωή και να είναι υγιές.

Παρακαλούμε περιμένετε ...