Κλοπιμαία with compliments…

Πόσες φορές σας γεννάται η επιθυμία να κλέψετε κάποιο αντικείμενο από το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας; Και αλήθεια, πόσοι από εσάς το έχετε κάνει (δεν μιλάμε για τη συλλογή σαμπουάν, αφρόλουτρο, σακουλάκι για τα μαλλιά)...

Βεβαίως και υπάρχουν αντικείμενα που μπορούμε να πάρουμε μαζί μας από το δωμάτιο του ξενοδοχείου μας. Είναι ακριβώς αυτά που έχουμε πληρώσει, δηλαδή τα προϊόντα καθαρισμού και περιποίησης που βρίσκονται στο μπάνιο, το μπουκάλι το κρασί (με την καρτούλα «with compliments» που μας άφησαν στο τραπέζι και τις παντόφλες τις «πετσετέ», που τις έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει. Σχεδόν, όλα τα υπόλοιπα ανήκουν στον ξενοδόχο, που συχνά αναγκάζεται να ανοίγει βαλίτσες πελατών στη μέση της ρεσεψιόν για να σώσει την περιουσία του.

Ποια είναι όμως τα αντικείμενα που καταλήγουν συνήθως στις βαλίτσες των ενοίκων; Χρόνια τώρα οι έρευνες δείχνουν, τη διαφορά στις ταξιδιωτικές «κλεψιές» ανάμεσα σε άνδρες, γυναίκες, εθνικότητες, κλπ. Τα πιο επιθυμητά πράγματα προς «σούφρωμα» είναι πετσέτες, μπουρνούζια, δερμάτινα είδη (σουβέρ, σουπλά, βάσεις), ξυπνητήρια, πιστολάκια για τα μαλλιά, μαξιλάρια, ποτήρια και πουπουλένια παπλώματα. Οι περισσότεροι θα πάρουν μαζί τους τις ατομικές συσκευασίες από καφέ, τσάι, ζαχαρίνες, ενώ οι πιο τολμηροί θα κρύψουν και το τσαγερό μαζί με τις κούπες και τα κουταλάκια.

Υπάρχουν φυσικά και πολλά ακριβά ξενοδοχεία, των άνω των 1.000 ευρώ τη βραδιά, που σχεδιάζουν κάποια αντικείμενα, ειδικά για να τα κλέψουν οι πελάτες τους. Τασάκια, ρολόγια, δερμάτινες θήκες, όλα με το λογότυπο πάνω. Ο ξενοδόχος ξέρει ότι η εκλεκτή πελατεία του θα τα κλέψει και εκείνος φροντίζει απλά να κάνει branding και εντός συνόρων. Κανένα καλό ξενοδοχείο δεν πρόκειται να παραδεχτεί ότι οι δικοί του πελάτες, είναι ολίγον μάγοι Κόπερφιλντ, όμως στην πραγματικότητα στις αναχωρήσεις μετρούν απώλειες. Οι πιο μεγάλες κλοπές γίνονται ακριβώς εκεί που υπάρχουν ακριβά πράγματα. Περιστατικά όπως ο πελάτης έχει ζητήσει από τη ρεσεψιόν κούριερ για να στείλει ένα κουτί, που το περιεχόμενο του δεν είναι άλλο από τη 42αρα πλάσμα τηλεόραση του καθιστικού του δωματίου του, χαρακτηρίζονται ως κλασικά. Τα τελευταία χρόνια, τα doc stations για τις συσκευές iphone, ipad, κλπ. είναι εκείνα που μετατρέπουν σε κλέφτες πολλούς ενοίκους ξενοδοχείων.

Ο ξενοδόχος έχει το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική κάρτα του πελάτη του, αφόσον εξακριβωμένα τον έχει πιάσει να κλέβει αντικείμενα αξίας. Πολλές φορές η ρεσεψιόν ζητάει από τους πελάτες να ανοίξουν τις βαλίτσες τους κατά την αναχώρηση τους. Αν αυτοί αρνηθούν, τότε καλούν την αστυνομία.

Έρευνα

Σε έρευνα του το ταξιδιωτικό site κρατήσεων ξενοδοχείων hotels.com, είχε αναδείξει τα 5 πιο περιζήτητα κλοπιμαία από δωμάτια ξενοδοχείων.

5. Μαξιλάρια
To 34% όσων απάντησαν είναι ότι πήραν ένα μαξιλάρι ως σουβενίρ και το 2% δήλωσε ότι το είδε ξαφνικά στη βαλίτσα του όταν επέστρεψε σπίτι.
4. Μπουρνούζια
Αφράτα και συνήθως ακριβά, τα μπουρνούζια αγαπιούνται ιδιαιτέρως από τους πελάτες. Βεβαίως και οι περισσότεροι που τα κλέβουν, όταν τους τηλεφωνούν από το ξενοδοχείο κατηγορώντας τους, υποστηρίζονται ότι τα τύλιξαν κατά λάθος μαζί με τα ρούχα τους.
3. «Διάφορα»
Στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα σετ ραπτικής, τα μολύβια, ο καφές, τα κλειδιά των δωματίων, οι ειδικές σακούλες των σεσουάρ μαλλιών, κ.α. Αυτά τα κλέβουν σχεδόν όλοι…
2. Βιβλία και περιοδικά
Μπορεί να υπάρχουν πάνω στο τραπεζάκι για ξεφύλλισμα, όμως πολλοί πελάτες επιστρέφουν στο σπίτι τους, με τη νέα συλλογή από ιλουστρασιόν περιοδικά και coffee books.
1. Σεντόνια και πετσέτες
Τεράστιες και αφράτες πετσέτες μπάνιου, λινά σεντόνια και χαλάκια μπάνιου, εκτιμώνται απείρως από τους πελάτες των ξενοδοχείων. Σχεδόν το 30% από αυτούς θα πάρει έστω μια πετσέτα για «ενθύμιο».