Τι ζητούν από τα ξενοδοχεία στις διακοπές τους οι millennials

Τι ζητούν από τα ξενοδοχεία στις διακοπές τους οι millennials

Υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας είναι οι προτεραιότητά τους πληρώνοντας περισσότερα από τις άλλες γενιές ταξιδιωτών

Οι υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας κατά τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο είναι το πρώτο ζητούμενο από τους millennials ταξιδιώτες, δηλαδή ηλικίας μεταξύ 18 και 38 ετών, σύμφωνα με έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας FutureBrand Speck.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα άτομα αυτής της ηλικιακής ομάδας θέτουν ως προτεραιότητα κατά την διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο, να έχουν τις ίδιες -αν όχι και περισσότερες- δυνατότητες τεχνολογίας που έχουν στο σπίτι τους, ζητώντας smart TV στο δωμάτιο και γενικά την παροχή όλων των υπηρεσιών της σύγχρονης τεχνολογίας. Οι τιμές του ξενοδοχείου ή η τοποθεσία έπονται στα κριτήρια αξιολόγησης του ξενοδοχείου γι' αυτούς. Μάλιστα, οι κριτικές τους σε σχετικές ιστοσελίδες είναι αρνητικές, όταν ένα ξενοδοχείο δεν διαθέτει εγκαταστάσει και εμπειρίες ευεξίας.

Δαπανούν 200 δισ. δολάρια ετησίως σε ταξίδια

Μάλιστα, οι millennials είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για υπηρεσίες τεχνολογίας και ευεξίας στα ξενοδοχεία 1,5 φορές παραπάνω από τους ταξιδιώτες ηλικίας 39-45 ετών και δυο φορές περισσότερο από αυτούς ηλικίας άνω των 56 ετών. Σύμφωνα με έκθεση εξάλλου, οι ετήσιες ταξιδιωτικές δαπάνες των τουριστών που ανήκουν στη γενιά των millennials, ανέρχονται σε πάνω από 200 δισ.δολάρια ετησίως.

Το 70% των millennials που συμμετείχε στην έρευνα, είπε ότι επιθυμεί να εξερευνήσει τις τοπικές κοινωνίες, όπου κάνει διακοπές και να μάθει πράγματα για εκείνες. Το πάθος για απόκτηση νέων και διαφορετικών εμπειριών διαφαίνεται και από τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν τα ταξίδια τους. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση, η γενιά αυτή επισκέπτεται κατά μέσο όρο 10 πηγές πληροφόρησης, πριν προβεί σε κράτηση. Μπορούν επίσης να συνδυάσουν επιτυχώς το επαγγελματικό ταξίδι με την αναψυχή, με το 62% να αναφέρει, ότι επεκτείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια, προκειμένου να τα συνδυάσουν με διακοπές.

Τα ταξίδια του σαββατοκύριακου αντιπροσωπεύουν σχεδόν το μισό χρόνο των διακοπών των millennials. Η επιρροή τους έχει ήδη γίνει αισθητή στην ταξιδιωτική βιομηχανία και οι tour opertors συνεχίζουν να επεκτείνουν την παρουσία τους στα social media, έχοντας ως άμεσο στόχο πλέον τις νεότερες γενιές ταξιδιωτών. Η επίδραση αυτή εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και μέσα στα ερχόμενα χρόνια, καθώς ο αριθμός των ταξιδιωτών από την ηλικιακή ομάδα των millennials αυξάνεται.