Πώς σχεδιάζουν κάποιοι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης

Πώς σχεδιάζουν κάποιοι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης

Μιλάμε για νήματα ευαίσθητα στην πίεση του σώματος που επιτρέπουν στο κάθισμα να προσαρμόζεται αυτόματα και ιδανικά

Την ώρα που τα περισσότερα σχεδιαστικά concepts του αέρα επικεντρώνονται στην υπερπολυτέλεια της διακεκριμένης θέσης ή σε ιδιωτικές υπερβολές, υπάρχουν και κάποιοι που έχουν τον απλό κοσμάκη κατά νου.

Ο λόγος για τον σχεδιαστή Benjamin Hubert και την εταιρία του Layer που συνεργάστηκε με την Airbus με σκοπό να αντικαταστήσουν το ογκώδη και άβολα καθίσματα του economy class με ένα πρωτοποριακό σύστημα θέσεων για τη νέα τεχνολογική εποχή μας.

Εδώ μιλάμε για νήματα ευαίσθητα στην πίεση του σώματος που επιτρέπουν στο κάθισμα να προσαρμόζεται αυτόματα και ιδανικά στο βάρος και το μέγεθος του σώματος του επιβάτη, επιτρέποντας ταυτοχρόνως μεγαλύτερη κινητικότητα. Η τεχνολογία δανείζεται από τα high-tech παπούτσια των δρομέων και κάθεται πάνω σε ένα πανάλαφρο πλαίσιο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο.

Ιδιαίτερο μέλημα έχει δοθεί και στο τραπεζάκι, που αποκτά πολυχρηστικές λειτουργίες και ρυθμίζεται ξανά με βάση τον εκάστοτε επιβάτη και την ιδιαίτερη σωματοδομή του. Και βέβαια όλα ελέγχονται μέσω εφαρμογής για ακόμα μεγαλύτερη λειτουργικότητα και ευκολία χρήσης.

Move λένε το πρωτότυπο σύστημα αεροπορικών θέσεων με το έξυπνο ύφασμα και τα τεχνολογικά καλούδια που συναντάς για την ώρα αποκλειστικά στην business κατηγορία. Δεν ξέρουμε ακόμα πότε θα φορεθεί στα αεροσκάφη τηςAirbus, επιτρέποντας στους επιβάτες να καταγράφουν και να ελέγχουν πολλούς παράγοντες άνεσης, όπως η σκληρότητα της θέσης, η θερμοκρασία της και πάμπολλα ακόμα δεδομένα.

Το Move αναλύει όλα αυτά τα στοιχεία ώστε να ρυθμίζει αυτόματα τη βέλτιστη θέση για τον εκάστοτε επιβάτη σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν εκείνη τη στιγμή στην καμπίνα. Εργονομία, άνεση και τεχνολογία δηλαδή χωρίς καν το πάτημα ενός κουμπιού.