Το Snapchat έριξε… “χυλόπιτα” στα 3 δισ. δολάρια του Facebook !

Ποιος τολμά να πει “όχι” σε μία ιδιαίτερα γενναιόδωρη πρόταση εξαγοράς από τον κολοσσό των social media, το Facebook; Η απάντηση ήρθε από τον 23χρονο διευθύνοντα σύμβουλο της Snapchat, Έβαν Σπίγκελ.

Στην πρόταση του Facebook, ύψους 3 δισ. δολαρίων, ο Σπίγκελ είπε ένα μεγαλοπρεπέστατο “όχι”. Ο λόγος; Πιστεύει πως μπορεί να βρει καλύτερη προσφορά, που μπορεί να ξεπερνά και τα 4 δισ. δολάρια !

Τι είναι όμως αυτό το Snapchat τέλος πάντως που τόσο διακαώς επιθυμεί να εξαγοράσει το Facebook; Πρόκειται για μία εφαρμογή για smartphones, μέσω της οποίας οι χρήστες μπορούν να βγάλουν φωτογραφίες ή βίντεο, να προσθέσουν σχόλια και σχέδια, και να τα στείλουν σε μία καθορισμένη από τους ίδιους λίστα αποδεκτών. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο στην αργκό της εφαρμογής λέγονται “snaps”. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα σταλθέντα αρχεία... αυτοκαταστρέφονται μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, που δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 10 δευτερόλεπτα. Που σημαίνει ότι μετά την παρέλευση των 10 δευτερολέπτων, ο παραλήπτης δεν μπορεί πια να δει τα αρχεία, τα οποία μάλιστα διαγράφονται και από τους servers του Snapchat.

Το Snapchat είναι δημοφιλές κυρίως στις ηλικίες 13-23 ετών, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του, για τον αριθμό των οποίων δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με τον Σπίγκελ, τον περασμένο Σεπτέμβριο εστάλησαν μέσω του Snapchat 350 εκατομμύρια “snaps” κάθε μέρα !

Ίσως ο Σπίγκελ ζήλεψε τη δόξα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ και θέλει να φτιάξει τη δική του αυτοκρατορία στο Διαδίκτυο. Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί το Snapchat στο μέλλον...