Facebook και Google ελέγχουν 3 στις 4 διαφημίσεις mobile marketing

Η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων -και δη smartphone- είναι το νέο μεγάλο στοίχημα του παγκόσμιου marketing.

Όπως αναφέρει το eMarketer, δύο είναι οι παίκτες που βρίσκονται δύο και τρία βήματα μπροστά από τους υπόλοιπους και έχουν τεθεί σε θέση οδηγού στη συγκεκριμένη αγορά.

Πρόκειται για τους συνήθεις υπόπτους, το Facebook και τη Google.

Οι δύο κολοσσοί του διαδικτύου, όπως αποδεικνύεται, κινήθηκαν τάχιστα και έχουν καταφέρει να ελέγξουν, σύμφωνα με τα ήδη παρουσιασμένα στοιχεία, περίπου το 75,2% της συνολικής διαφημιστικής καμπάνιας μέσω κινητών τηλεφώνων για το 2013.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ιστοδελίδας businessinsider.com, η Google αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο, μέσα στο 2014, το ποσοστό συμμετοχής της και την επιρροή της στον κλάδο.

Μπορείτε να δείτε και το σχετικό γράφημα της Statista: