Η νέα προσθήκη στο Google Maps που περίμεναν σχεδόν όλοι οι οδηγοί

Η νέα προσθήκη στο Google Maps που περίμεναν σχεδόν όλοι οι οδηγοί

Το νέο update έφερε αλλαγές

Το Google Maps αποτελεί μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές και για οδηγούς αλλά και για πεζούς. Και φυσικά οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από αυτήν φροντίζουν ώστε να βελτιώνεται συνεχώς.

Μια νέα προσθήκη, τώρα, έρχεται να ενθουσιάσει σχεδόν όλους τους οδηγούς. Πιο συγκεκριμένα προσθέτει σταδιακά τα φανάρια και αν είναι κόκκινα ή πράσινα. Η λειτουργία ξεκίνησε ήδη στις ΗΠΑ και αναμένεται να επεκταθεί σταδιακά. Πιο συγκεκριμένα αυτό το update που έγινε αφορά μόνο φανάρια σε διασταυρώσεις προς το παρόν ενώ μελλοντικά θα υπάρχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

Τα εικονίδια των φαναριών εμφανίζονται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να ενεργοποιήσει την επιλογή χειροκίνητα.

20
σχόλια
  1. avatar Πελοψ

    Καλές ή εφαρμογές και βγάζω το καπέλο στην τεχνολογία.. Αλλά πρέπει να αλλάξουμε και τους νόμους στην Ελλάδα για να μειωθεί το ποσοστό τον μελλοντικον νεκρών που είμαστε όλοι στην λίστα... Δηλαδή αν οδηγούμε μεθυσμένος να κατάσχεθι το αυτοκίνητο να πουληθεί και τα χρήματα να πάνε για τη θεραπεία στους αλκοολικούς και το δίπλωμα οδήγησης να το πάρεις σε 10 χρόνια... Και άλλα απλά πράγματα να δώσει το σύστημα αξία στην ζωή και όχι αξία στο θάνατο γιατί με τόσο αδιαφορία πού υπάρχει με τους χαϊδευτικά νόμους του ΚΟΚ αισθάνομαι μελλοντικός νεκρός... Ή τεχνολογία βοήθα... Το μυαλό μας θα μας σώσει!!!

  2. avatar stefanos64

    Οφείλουμε ακόμα να βλέπουμε όπως ξέρουμε μέχρι τώρα αν το φανάρι είναι πράσινο ή κόκκινο. Απλώς αυτό που βάζουν τώρα βοηθάει στο εξής: μπορείς να αποφύγεις μία διαδρομή, ή να πας πιο αργά αν ξέρεις ότι θα πέσεις σε κόκκινο φανάρι. Βέβαια βοηθά σε κάποιους που δυστυχώς κοιμούνται και αργούν να ξεκινήσουν ή που έτυχε να μην βλέπουν καλά το φανάρι λόγω της αντανακλάσης του ήλιου, εκεί βοηθάει και είναι απαραίτητο γιατί έχει τύχει να δω να φεύγουν κατά λάθος νομίζοντας ότι άναψε πράσινο..

  3. avatar Γιώτα

    Καλό θα ήταν αν ειχε επιλογή διαδρομής πχ να επιλέγει ο οδηγός αν θέλει να παει στον προορισμό του μέσω συγγρού η βουλιαγμένης

  4. avatar Nikiforos

    Στην Έλλαδα ενδιαφέρει πότε ειναι πορτοκαλί και πόσα δευτερόλεπτα θέλει να γίνει κόκκινο..

  5. avatar ΚΥΡ

    Ο οδηγος οφειλει να εχει τα ματια και την προσοχη του διαρκως στο δρομο και να μην περιμενει απο το navigator να του πει για το φαναρι.
    Ολες αυτες οι τεχνολογικες καινοτομιες δυστυχως μετατρεπουν τον οδηγο σε επιβατη με αποτελεσμα να στηριζεται ολο και περισσοτερο σε αυτα και να υστερει σε ικανοτητα.
    Αν και τα μηχανηματα δεν κανουν συχνα λαθος η εμπειρια απο την πολιτικη αεροπορια που ειναι πληρως αυτοματοποιημενη εδω και δεκαετιες εχει δειξει οτι οσο περισσοτερο οι χειριστες στηριζονται στα συστηματα τοσο πιο δυσκολο ειναι να ενεργησουν σωστα και αμεσα σε περιπτωσεις εκτακτης αναγκης. Καλα τα βοηθηματα αλλα τον κυριο λογο πρεπει να τον εχει ο οδηγος και να ειναι ικανος να οδηγει αυτος το οχημα και οχι το οχημα τον οδηγο. Οπως και στην αεροπορια παρα τα αυτοματα συστηματα εξακολουθει να υπαρχει πληρωμα τουλαχιστον δυο χειριστων σε ολους τουσ τυπους αεροσκαφων της πολιτικης αεροποριας

    1. avatar Γιωργος

      Η σύγκριση των οδηγών αυτοκινήτων με τους πιλοτους είναι απο μονη της αφελής. Προσωπικά θα προτιμούσα έναν υπολογιστή να οδηγάει ένα όχημα από ότι ένας ηλικιωμένος 90 χρόνων. Δεν νομίζω να υπάρχουν 90 χρόνων πιλότοι!!

    2. avatar Γιώργος

      Δε μπορείς να συγκρίνεις την αεροπορία με την οδήγηση στο δρόμο. Για τον απλούστατο λόγο ότι ο καθένας μπορεί να πάρει ένα δίπλωμα οδήγησης (ακόμα και αν δεν είναι πραγματικά ικανός να οδηγήσει), ενώ οι πιλότοι εκπαιδεύομλνται να λειτουργούν με ορισμένα πρωτόκολλα και ελέγχονται με αυστηρά κριτήρια που ούτε καν πλησιάζονται στην περίπτωση της οδήγησης!

      Το σκεπτικό είναι γενικά να γίνουν όλα αυτοματοποιημένα και να μη χρειάζεται να στηριζομαστε στον κάθε τυχάρπαστο οδηγό!

  6. avatar Μακης7

    HERE WeGo Maps > οι καλύτεροι δωρεάν χαρτες για πλοήγηση

    1. avatar Πρώην…

      OVI maps
      Πρώην ΝΟΚΙΑ maps
      Τότε ήταν ακόμα καλύτερες οι οδηγίες (καλύτερος συγχρονισμός με το που βρισκόσουν και που έπρεπε να στρέψεις). Δε χρειαζόταν καν να κοιτάς την οθόνη.

  7. avatar Τακης3245

    Στην Ελλάδα δυσκολο γιατί δεν γνωριζω σύστημα που να καταγράφεται η κατάσταση του φαναριού. Ωστόσο, με τους κατσαπλιαδες ελληνες οδηγους ακομα κ αν το ειχαμε το σύστημα αυτο, θα εχανε την αξια του καθως στο πράσινο θα επιταχυναν για να το προλάβουν....

    1. avatar www.ellada-exclusive.ru

      Εύκολο το βλέπω να γίνει ο υπολογισμός: όταν ο οδηγός σταματάει ή περνάει τα φανάρια, η εφαρμογή τα καταγράφει όλα, ακόμα και αν είναι κλειστοί οι χάρτες. Αποτέλεσμα κίνησης 100δων οδηγών, πάνω στην ίδια διαδρομή με φανάρια, δίνει τις περιόδους εναλλαγών πρασίνου-κόκκινου. Απορώ πως δεν το κάνανε τόσο καιρό ;
      Αλέξανδρος

  8. avatar Όποιον πάρει ο χάρος

    Ευκαιρία να αρχίζουν να γκαζώνουν για να προλάβουν το φανάρι!

  9. avatar Παπαδόπουλος Σωτήριος

    @Σπύρος Μελεκης , η Google παίρνει τα δεδομένα των δρόμων από άλλες εταιρείες . Αν όμως έχεις να προτείνεις αλλαγές μπορείς να το κάνεις με τα εργαλεία που σου δίνει η ίδια η Google https://support.google.com/maps/answer/3094088?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=el

  10. avatar Σπύρος Μελεκης

    Καθε πόσα χρόνια ανανεώνονται οι χαρτες;Στην Τριφυλία ίδιοι χάρτες εδώ και 10 χρόνια.ευχαριστω

    1. avatar Γιώργος Openstreetmaps

      Θα θέλατε να συνεισφέρετε στην Ελληνική Κοινότητα του Openstreetmaps? Αν ναι, μπείτε στο forum. Κε διαχειριστα δεν είναι διαφήμιση. Έκκληση για να βελτιώσουμε τους ελληνικούς δωρεάν χάρτες.

  11. avatar Δημήτριος Κοτσώνης

    Θα είναι σωτήρισ λειτουργία.
    Θα σώσει πολλές ζωές.
    Πολύ καλη εφαρμογή θα ήταν και εκείνη, η οποία θα ειδοποιούσε τον οδηγό να μην αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας, επειδή πίσω από αυτόν - το αυτοκίνητο του δηλαδή- και στη Λωρίδα που θέλει να μεταβεί, βρίσκεται άλλο αυτοκίνητο και σε απόσταση που δεν επιτρέπει να ασφαλή μετάβαση, με συνέπεια να υπάρχει κίνδυνος για σύγκρουση.

    1. avatar Tasos

      Αν και δεν έχει να κάνει με το Google Maps, αυτή η λειτουργία υπάρχει από πολλά καινούργια αμάξια και διαρκώς γίνεται πιο προσιτή και διαθέσιμη σε χαμηλότερου κόστους αυτοκίνητα.
      Η κάθε εταιρία το ονομάζει διαφορετικά, αλλά γενικά είναι ένα πακέτο "drive assist" που χρησημοποιεί ραντάρ ή κάμερες και ξεκινάει από το να σε ειδοποιεί όταν υπάρχει αμάξι σε τυφλό σημείο και φτάνει μέχρι να σου στρίβει το τιμόνι αντίθετα αν πας να πέσεις πάνω σε κάποιον.

    2. avatar tt

      λέγεται blind spot

      1. avatar DRIVER

        λεγεται ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ

  12. avatar Κοντός Γεώργιος

    Το μεγάλο πρόβλημα που έχει διαπιστωθεί στην χρήση του Google map και ειδικότερα στην χρήση του από οδηγούς είναι ότι πολλές φορές τους οδηγούς τους οδηγεί από δρόμους που όμως δεν είναι για αυτοκίνητα αλλά για πεζούς.Π.χ. μπορεί να σε οδηγεί από σκαλοπάτια, ποτάμια κλπ αντί από τον αυτοκινητόδρομο, γεγονός που πολλές φορές αυτό είναι αιτία ατυχήματος. Καλό είναι οι υπεύθυνοι της εφαρμογής να το λάβουν αυτό πολύ σοβαρά υπόψη.
    Ευχαριστώ

Παρακαλούμε περιμένετε ...