Το νέο smartphone που λανσάρει ο αδελφός του Πάμπλο Εσκομπάρ

Το νέο smartphone που λανσάρει ο αδελφός του Πάμπλο Εσκομπάρ

Η Escobar Inc θα κυκλοφορήσει στην αγορά κινητό με πτυσσόμενη οθόνη

Ένα κινητό προηγμένης τεχνολογίας, με πτυσσόμενη οθόνη, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2020, λανσάρει η Escobar Inc, εταιρεία που ίδρυσε ο αδελφός του τελευταίου «βαρώνου» της κοκαΐνης στην Κολομβία, Πάμπλο Εσκομπάρ, όπως αναφέρει το Reuters.

«Δεν είμαι νέος στις ηλεκτρονικές συσκευές, είμαι κάποιος που μου αρέσουν πολύ τα ηλεκτρονικά και θέλαμε να προωθήσουμε στην αγορά ένα κινητό, πολύ διαφορετικό απ' όλα τα άλλα στον κόσμο», εξηγεί ο Ρομπέρτο Εσκομπάρ Γκαβιρία.  «Η καλύτερη τεχνολογία στον κόσμο είναι το κινητό με πτυσσόμενη οθόνη. Είναι σχεδόν όπως τα τηλέφωνα με κάμερες πριν από 10 χρόνια, αλλά τώρα υπάρχει μια τεχνολογία για πτυσσόμενες οθόνες. Έτσι, με την εφαρμογή αυτής της γνώσης, ένα χρόνο αργότερα την ενσωματώσαμε στο πρώτο μας προϊόν, που είναι το Escobar Fold 1... Αλλάζουμε τα πράγματα, είμαστε βασικά ένας νέος Στιβ Τζομπς και προσπαθούμε να δώσουμε νέο "αέρα" σε αυτή την επιχείρηση, με το πραγματικό κόστος αυτών των προϊόντων στους καταναλωτές και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά (...) Για τον λόγο αυτό δεν έχουμε επενδυτές, δεν έχουμε περιορισμούς», δηλώνει.

Σύμφωνα με το Reuters, το «Escobar Fold 1» λειτουργεί με Android και κοστίζει 349 δολάρια ΗΠΑ στην πιο απλή του έκδοση. Μια άλλη έκδοση με μεγαλύτερη μνήμη και μνήμη RAM, θα κυκλοφορήσει στην αγορά έναντι 499 δολαρίων. «Στόχος μας είναι να προωθήσουμε το κινητό "Fold 1" σε ολόκληρο τον κόσμο και όχι μόνο να λανσάρουμε το Fold 1. Επικεντρωνόμαστε στο να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρία τεχνολογίας παρόμοια με τη Samsung και την Apple, ακριβώς το ίδιο, αλλά η εταιρεία είναι του Πάμπλο Εσκομπάρ», επισημαίνει ο Ρομπέρτο Εσκομπάρ Γκαβιρία.

Ο αδερφός του Πάμπλο Εσκομπάρ ευελπιστεί να χρησιμοποιήσει τη φήμη της οικογένειας, για να προωθήσει το νέο smartphone. «Η μάρκα Escobar-Gaviria είναι πλέον μια παγκόσμια μάρκα, είναι ένα εμπορικό σήμα, που δεν χρειάζεται να προωθηθεί, είναι όπως μερικά αναψυκτικά, μερικές από τις πολύ μεγάλες εταιρείες στον κόσμο που έχουν ήδη δημιουργήσει τα εμπορικά σήματα τους... Θα είναι πάντα καλοί επειδή καινοτομούν, έτσι ώστε αυτοί που ακολουθούν να μην τους φθάσουν», προσθέτει.