H social media στρατηγική για να «πετάξει» η μικρομεσαία επιχείρηση

H social media στρατηγική για να «πετάξει» η μικρομεσαία επιχείρηση

Ποιο είναι το κλειδί

Τα κοινωνικά μέσα είναι πλέον ο ιδανικός τρόπος για να μπει μια μικρή εταιρία στον χάρτη και να αποκτήσει προοπτική και πελάτες.

Αν γίνει σωστά, μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις. Αν πάλι όχι, τότε δεν είναι απλώς χάσιμο χρόνου, αλλά σωστή καταστροφή, καθώς αποξενώνει τους πιθανούς πελάτες.

Μια χρήσιμη συμβουλή έχει εδώ ο Adam McCloskey, τοπικός διευθυντής του Florida SBDC Network, μιας αμερικανικής συμβουλευτικής φίρμας που προσφέρει καθοδήγηση σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Μιλώντας στο «Forbes», λέει πως ο καλύτερος τρόπος να εμπλακεί ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας με το κοινό του είναι ξεκινώντας μια συζήτηση στα κοινωνικά μέσα.

«Το βασικό στοιχείο του Facebook είναι το να θυμάσαι πως ο αλγόριθμος που χρησιμοποιούν επιβραβεύει τα posts που έχουν αλληλεπίδραση. Αν μια επιχείρηση δημοσιεύσει κάτι και κανείς δεν απαντήσει, τότε το Facebook δεν θα τη δείξει πουθενά».

Να τι πρέπει να κάνει λοιπόν: «Το κλειδί είναι να κάνεις ερωτήσεις και να ανταποκρίνεσαι στις απαντήσεις. Ένας έμπορος αυτοκινήτων μπορεί να ανεβάσει μια φωτογραφία με κάποιον να αγοράζει το πρώτο του αυτοκίνητο, κάτι που σίγουρα είναι αρκετά ενδιαφέρον. Αν όμως αλλάξει στρατηγική και ρωτήσει τους ανθρώπους "ποιο ήταν το πρώτο σας αυτοκίνητο;", τότε έχει πιθανότητες να κάνει τους ανθρώπους να του απαντήσουν, ώστε να μπορεί μετά να σχολιάσει κι αυτός. Για τον άνθρωπο λοιπόν που απάντησε στην ερώτηση, δεν είναι απλώς ένας έμπορος αυτοκινήτων, αλλά ένας έμπορος αυτοκινήτων που ξέρει το πρώτο του αυτοκίνητο».