“Πάτωσε” o ελληνικός τελικός της Eurovision σε τηλεθέαση

Η μεγάλη βραδιά του ελληνικού τελικού, ολοκληρώθηκε το βράδυ της Τετάρτης και κοινό και κριτική επιτροπή αποφάσισαν ότι η Μαρία Έλενα Κυριάκου θα μας εκπροσωπήσει στην Αυστρία.

Ωστόσο, στους πίνακες της Nielsen δεν κατάφερε να σημειώσει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η ΝΕΡΙΤ συγκέντρωσε το 13,6% στο γενικό σύνολο και το 17,7% στο δυναμικό κοινό 15-44.

Η «Μουρμούρα», η «Δικαίωση», αλλά και ο «Μπακαλόγατος» που προβάλλονταν παράλληλα στους υπόλοιπους σταθμούς κατάφεραν να ξεπεράσουν αρκετές φορές τα ποσοστά της Eurovision.