Το γεγονός που δείχνει ότι οι πολυτελείς μάρκες «ποντάρουν» στους Κινέζους

Το γεγονός που δείχνει ότι οι πολυτελείς μάρκες «ποντάρουν» στους Κινέζους

Οι εταιρείες luxury ειδών έχουν χάσει περίπου 160 δισεκατομμύρια δολάρια

Η Κίνα είναι η αγορά του μέλλοντος, τουλάχιστον για τα πολυτελή αγαθά. Και αυτό αποδείχτηκε και τις τελευταίες ημέρες μόλις ο ιταλικός όμιλος Ermenegildo Zegna, ανακοίνωσε ότι οι Κινέζοι καταναλωτές περιόρισαν τις αγορές τους, τους τελευταίους μήνες, υπό το φόβο του εμπορικού πολέμου Κίνας και ΗΠΑ.

Ο όμιλος Ermenegildo Zegna προέβλεψε επιβράδυνση της ζήτησης για πολυτελή αγαθά στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Σε συνέντευξη που έδωσε από τη Σανγκάη, ο CEO της Ermenegildo Zegna, τόνισε ότι η εταιρεία σχεδιάζει ένα πιο συντηρητικό πλάνο επένδυσης στην Κίνα για την επόμενη χρονιά λόγω της αναμενόμενης μείωσης της ζήτησης.

Με την ανακοίνωση αυτή, οι μετοχές του κλάδου των ειδών πολυτελείας, στις διεθνείς αγορές, σημειώνουν βουτιά. Ενώ σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, τα luxury brands έχουν χάσει από τις αρχές του Οκτωβρίου περί τα 160 δισ. δολάρια της χρηματιστηριακής τους αξίας!

Ειδικά στην αγορά του Χονγκ Κονγκ, οι επενδυτές άρχισαν να ξεπουλάνε μαζικά μετοχές. Ενδεικτικά, η μετοχή της Prada υποχωρούσε σήμερα κατά 6,4%, της L’Occitane International SA να χάνει ποσοστό 3,5%. Η μετοχή της LVMH στο Παρίσι υποχώρησε κατά 1,3%.

Την περασμένη εβδομάδα, επίσης πολυτελείς μπράντες, όπως η LVMH και η Tiffany & Co. Είδαν τις μετοχές τους να κατρακυλούν όταν κυκλοφόρησε η είδηση ότι Κινέζοι αξιωματούχοι πραγματοποιούν ελέγχους στα σύνορα για να εντοπίσουν τους ταξιδιώτες που φέρνουν στη χώρα πολυτελή αγαθά.

Ο δείκτης S&P Global Luxury έχει καταγράψει απώλειες 11% αυτό το μήνα, με τη συνολική χρηματιστηριακή αξία των εταιριών που τον απαρτίζουν να μειώνεται κατά 1,44 τρισ. δολ.