Marketing Ιατρείου: 6 συμβουλές για το 2018

Marketing Ιατρείου: 6 συμβουλές για το 2018

Το digital marketing αλλάζει συνεχώς επίπεδα καθώς προχωρά παράλληλα με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και της επικοινωνίας που υπαγορεύουν πολλές από τις νέες τάσεις στον χώρο αυτό. Οι αλλαγές αυτές επηρεάζουν φυσικά και το marketing του ιατρείου σας το οποίο,για να έχει επιτυχημένα αποτελέσματα, ξεκινά τη νέα χρόνιά με τις εξής προϋποθέσεις:

Ένα website που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών

Σχεδόν το 1/3 των ανθρώπων που αναζητούν πληροφορίες για την υγεία τους θα το κάνουν αναζητώντας το website σας. Φροντίστε να είναι εύχρηστο, καλαίσθητο και πλούσιο σε περιεχόμενο για τον χρήστη ενώ θα ήταν παράλειψη να μην λάβετε υπ΄όψιν στον σχεδιασμό και τους mobileusers.

Αξιοποίηση των SocialMedia

Έχει αποδειχτεί πως τα social media επηρεάζουν πια έως και το 93% των αποφάσεων για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Ακόμη περισσότερο, τα μέσα αυτά αποτελούν σήμερα μια αξιόπιστη πηγή για πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των υπηρεσιών που εμπλουτίζονται διαρκώς μέσα από σχόλια, κριτικές, παρατηρήσεις κ.α Αυτή η ολοένα αυξανόμενη τάση συνδέεται άμεσα και με το Ιατρικό Marketing.

Με περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια άτομα εγγεγραμμένα, το Facebook συνεχίζει να κυριαρχεί στη χρήση των κοινωνικών μέσων. Η τακτική σύνδεση με τους ασθενείς ' με την online κοινότητα' σας επιτρέπει να αποκτήσετε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Εκμεταλλευθείτε και χρησιμοποιήστε με επαγγελματικό τρόπο και τα υπόλοιπα social media (π.χ Instagram, twitter) αξιοποιώντας έτσι όλες τις πρακτικές και τις δυνατότητες που σας δίνουν για το marketing ιατρείου σας, ενημερώνοντας κάθε στιγμή το κοινό που σας ακολουθεί για ό,τι νεότερο σας αφορά και ενδιαφέρει τους followers.

Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφέρουμε πως οι δημοσιεύσεις των επαγγελματιών Υγείας πρέπει να αποπνέουν επαγγελματισμό και επιστημονική εγκυρότητα. Κάθε αλληλεπίδραση με το κοινό σας θα πρέπει να ακτινοβολεί την πολιτική σας και την επαγγελματική σας ταυτότητα. Μελετήστε τις κριτικές, τις μαρτυρίες και τα σχόλια των χρηστών και είναι σίγουρο πως θα εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα για τις υπηρεσίες σας και το προφίλ σας.

Δείτε εδώ επαγγελματίες υγείας που μας εμπιστεύονται πάνω από 5 χρόνια.

Γίνετε MobileFriendly

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως το κινητό είναι η τάση ενημέρωσης του σήμερα και του αύριο. Όλες οι τακτικές μάρκετινγκ της ιατρικής σας εταιρείας θα πρέπει να επικεντρώνονται πρώτα από όλα στη mobile εκδοχή. Δημιουργήστε εύχρηστο website, newsletters, landingpages κ.α., προσφέροντας ένα φιλικό περιβάλλον για τον χρήστη κινητού τηλεφώνου που θα λειτουργεί θετικά για σας.

Επενδύστε στο Personalized Content

Καμία μέθοδος στο marketing του ιατρείου σας δεν πρόκειται να κριθεί επιτυχημένη, αν το υποψήφιο κοινό δεν μπορεί να δει καθαρά την αξία της υπηρεσίας που προτίθεται να εμπιστευτεί. Για το σκοπό αυτό, ακριβώς επειδή έχουμε να κάνουμε με τα ευαίσθητα ζητήματα υγείας, το περιεχόμενο κρατάει τον σπουδαιότερο λόγο.

Οι ασθενείς είναι πάντα πιο δεκτικοί σε περιεχόμενο ειδικά προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, ειδικά όταν βρίσκονται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Το «Digital Marketing Ιstitute» αναφέρει πως το 66% των καταναλωτών ισχυρίζονται πως μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων το γεγονός πως νιώθουν ότι αντιμετωπίζονται μεμονωμένα- σαν άτομο και όχι σαν ένας απλός αριθμός. Φυσικά αυτή η φιλοσοφία ισχύει απόλυτα και για την σχέση ιατρού-ασθενούς.

Εμπιστευθείτε το VideoMarketing

Το video εξαπλώνεται και κερδίζει τις εντυπώσεις και στο marketing ιατρείου καθώς έχει την τάση να διαχέει την πληροφορία σε πολύ σύντομο χρόνο, να προκαλεί συναισθήματα και τελικά να δημιουργεί μια σχέση αλληλεπίδρασης με το κοινό. Με τις τάσεις της σύγχρονης επικοινωνίας να επικεντρώνονται στην άμεση ικανοποίηση των αναγκών, το βίντεο είναι ο ιδανικός τύπος μάρκετινγκ που μπορεί να καταναλωθεί εν κινήσει ακόμα και σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Με δυο λόγια οι χρήστες προτιμούν πια την εικόνα από το κείμενο, οπότε επενδύστε και σε αυτή την τάση.

Η Health Solutions έχοντας διανύσει με συνέπεια μια διαδρομή 6 ετών, διαθέτει την εμπειρία από το 2012 στην βιντεοσκόπηση του ιατρείου σας, την κάλυψη της ομιλίας σας σε συνέδρια και επιστημονικές εκδηλώσεις, ενώ έχει τη δική της WebTv.

Οι ασθενείς αναζητούν πια ασταμάτητα ιατρικές πληροφορίες

Οι σημερινοί ασθενείς αναζητούν άμεσα ιατρική πληροφόρηση και, όχι μόνο διερευνούν τις συνθήκες και τις θεραπευτικές επιλογές τους στο διαδίκτυο, αλλά πολλές φορές είναι αυτό που καθορίζει τις αποφάσεις που θα πάρουν σε σχέση με τον επαγγελματία που θα επιλέξουν. Ανταποκριθείτε στην ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη με το να δημοσιεύετε συνεχώς υπεύθυνη ιατρική ενημέρωση της ειδικότητας σας, διατηρώντας έτσι τα κανάλια επικοινωνίας με τους δυνητικούς ασθενείς σας ανοιχτά.

«Η Health Solutions έχοντας διανύσει με συνέπεια μια διαδρομή 6 ετών, πιστή στο αρχικό της όραμα,να αποτελέσει τον αξιόπιστο στρατηγικό συνεργάτη του γιατρού, είναι η κατεξοχήν εξειδικευμένη εταιρεία ιατρικού μάρκετινγκ, προσφέροντας στρατηγικές και αποτελεσματικές λύσεις στους γιατρούς»

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 212 1025092 , εναλλακτικά συμπληρώστε την φόρμα εδώ και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 24ώρου.