Οι κανόνες στις σχέσεις ξενοδόχων και πελατών

Υποχρεώσεις και από τις δύο πλευρές

Η καλοκαιρινή περίοδος πλησιάζει και οι σχέσεις των ξενοδόχων με τους πελάτες, αλλά και οι υποχρεώσεις και από τις δύο πλευρές βρίσκονται στο επίκεντρο. 

Η σχέση ξενοδόχων - πελατών, για όλα τα τουριστικά καταλύματα της χώρας (ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια ή διαμερίσματα, οργανωμένες κατασκηνώσεις κτλ.) ρυθμίζεται στο αρθ. 8 του ν. 1652/1986 (ΦΕΚ 167/Α). 

Οι τιμές, διαμορφώνονται, ελεύθερα. Όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει να τηρούν τους κανόνες υγιεινής. 

Ο ξενοδόχος πρέπει να: 

Ενοικιάζει τα κενά δωμάτια του ξενοδοχείου, σε κάθε πελάτη. Ο ξενοδόχος μπορεί να αρνηθεί την ενοικίαση, μόνο σε πελάτες, που είναι ασθενείς, μεθυσμένοι ή βρώμικοι. Επίσης, ο ξενοδόχος μπορεί να διακόψει τη μίσθωση, του καταλύματος, εάν ο πελάτης παραβεί τα χρηστά ήθη, ή ασθενήσει, από νόσο που προκαλεί ενόχληση, στους υπόλοιπους πελάτες, ή παραβεί τις υποχρεώσεις του, που αναφέρονται παρακάτω.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr