ΑΒ Βασιλόπουλος: Έτοιμη για εξαγορές εν μέσω αυτόνομης ανάπτυξης

Μπορεί το επενδυτικό πλάνο της ΑΒ Βασιλόπουλος να στηρίζεται στην αυτόνομη ανάπτυξη με επενδύσεις και άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία όμως δε μένει αδιάφορη στην προοπτική εξαγορών.  

"Δεν έχουμε το άγχος του γιγαντισμού, δηλαδή ότι πρέπει επειδή κάποιος άλλος αγόρασε, να το κάνουμε κι εμείς. Ό,τι κάνουμε, θα είναι πολύ προσεκτικό. Έχουμε το radar μας ανοιχτό για εξαγορές", δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ΑΒ, Λεωνίδας Βρεττάκος, κατά την παρουσίαση του νέου, πλήρως ανακαινισμένου Mega ΑΒ στο Ελληνικό, και χαρακτήρισε καλή και έξυπνη κίνηση την εξαγορά του Χαλκιαδάκη από το Σκλαβενίτη.

"Η συγκέντρωση της αγοράς δεν έχει τελειώσει ούτε στους μεγάλους παίκτες", είπε με βεβαιότητα, σπεύδοντας να ξεκαθαρίσει ότι - τουλάχιστον την τελευταία διετία δεν έχει γίνει καμία συζήτηση ούτε με το Βερόπουλο, ούτε με το Μασούτη, αλλά και με κανένα μεγάλο της αγοράς. "Μόνο με αλυσίδες μικρότερου μεγέθους έχουμε συζητήσει, χωρίς αποτέλεσμα".  

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ο ίδιος εκτίμησε ότι το εννεάμηνο θα είναι καλό σε όλα τα επίπεδα (πωλήσεων, κερδοφορίας, επέκτασης), ενώ αποκάλυψε ότι οι επενδύσεις για φέτος θα ξεπεράσουν τα 80 εκατομμύρια ευρώ, λίγο πάνω από το αρχικό πλάνο. Μέσα στη χρονιά η αλυσίδα προσέθεσε 20 νέα καταστήματα, 9 franchise, και προχώρησε σε 12 ανακαινίσεις.

Με το πλάνο αυτό, δημιούργησε πάνω από 1.200 νέες θέσεις εργασίας, ενώ κατά τη διάρκεια όλης της κρίσης δεν έκανε
καμία μείωση μισθών, ούτε και απόλυση για πρόσληψη φθηνότερων υπαλλήλων. 

"Και για τα επόμενα χρόνια το επενδυτικό πλάνο θα είναι μεγαλύτερου μεγέθους, με 20% μεγαλύτερη επένδυση. Θα φτάσει στα 100 εκατομμύρια ευρώ". 

ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 2015

Η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στην ανάπτυξη του δικτύου της εκτός Αττικής. 

Έμφαση θα δοθεί στην Κρήτη, όπου από 7 καταστήματα σήμερα, θα υπάρχουν 15 έως το 2017. 

Άλλες περιοχές στόχοι είναι η Βόρειος Eλλάδα, όπου η ΑΒ έχει μερίδιο χαμηλότερο από το μέσο όρο της, στη Λάρισα και στη Χαλκιδική, όπου θα ανοίξει και δεύτερο κατάστημα, για να εκμεταλλευθεί την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού.

N.B.N.