Η κίνηση εταιρίας λιανεμπορίου για να κλέψει πελάτες από την Amazon

Η κίνηση εταιρίας λιανεμπορίου για να κλέψει πελάτες από την Amazon

Η Target προτίθεται να στέλνει τα online προϊόντα της δωρεάν, αφαιρώντας τη ρήτρα ελάχιστης παραγγελίας

Η Target, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία λιανεμπορίου των ΗΠΑ, πίσω μόνο από τη Walmart, ανακοίνωσε μόλις μια επιθετική κίνηση για την περίοδο των εορτών με άμεσο αποδέκτη το φόβητρο του εμπορίου που ακούει στο όνομα Amazon.

Η Target προτίθεται λοιπόν να στέλνει τα online προϊόντα της δωρεάν, αφαιρώντας δηλαδή από το shipping τη ρήτρα ελάχιστης παραγγελίας για δωρεάν παραδόσεις. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως ό,τι αγοράσει κάποιος από την Target, ασχέτως τιμής, θα παραδοθεί στον χώρο του εντός δύο εργάσιμων ημερών ολότελα τζάμπα!

Παράγοντες της αγοράς χαρακτήρισαν ήδη την κίνηση ως την πιο φιλόδοξη που έχει κάνει ποτέ εταιρία λιανεμπορίου, θέλοντας να πάρει κεφάλι από τον ανταγωνισμό. Για άλλους βέβαια δεν είναι παρά μια απεγνωσμένη προσπάθεια να κλέψει κομμάτι από την τεράστια πίτα της Amazon. «Θέλουμε να κάνουμε την πολυάσχολη περίοδο των γιορτών ευκολότερη για τους πελάτες μας, ώστε να περάσουν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Target, Brian Cornell.

Η εταιρία δοκίμασε το σύστημα της διήμερης δωρεάν παράδοσης τον Μάρτιο, μόνο που ήταν για παραγγελίες 35 δολαρίων και πάνω. Η κίνηση στοχεύει ξεκάθαρα στην Amazon, η οποία δεν έχει αντίστοιχη προσφορά, μιας και χωρίς συνδρομή το μόνο που παρέχει στους πελάτες της είναι γρήγορη αποστολή (2 ημερών) από 25 δολάρια και πάνω.

Είναι γεγονός πως όλες οι παραδοσιακές αλυσίδες λιανεμπορίου τρέμουν την Amazon, η οποία έκλεισε το 2017 συγκεντρώνοντας περισσότερες από τις μισές online παραγγελίες του κόσμου! Ένα ποσοστό που αναλυτές της αγοράς εκτιμούν πως φέτος θα ανέβει κι άλλο, πόσο μάλλον που το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος από την παραδοσιακή βόλτα στα καταστήματα…