Η άγνωστη εταιρεία αθλητικών ειδών που ντύνει έναν σούπερ σταρ του τένις

Η άγνωστη εταιρεία αθλητικών ειδών που ντύνει έναν σούπερ σταρ του τένις

Η ιστορία της Castore είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή

Ο sir… του παγκόσμιου τένις, ο δύο φορές κάτοχος του Wimbledon και ο πρώτος Βρετανός σταρ του αθλήματος, μετά τον Φρεντ Πέρι, Andy Murray αποφάσισε να «φτύσει» γίγαντες της αθλητικής ένδυσης για μία εταιρεία που μετρά μόνο τρία χρόνια ζωής. Την Castore.

Οι αδερφοί Tom και Phil Beahon από το Λίβερπουλ ήταν μόνο 25 και 22 ετών, όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία αθλητικών ειδών.

Ο Phil ήταν πρώην παίκτης του κρίκετ, ενώ ο αδερφός του Tom ήταν επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Τους κέρδισε όμως ο χώρος των επιχειρήσεων.

Αλλά είχαν δύο σημαντικά εμπόδια για να ξεπεράσουν. Δεν είχαν ιδέα πώς να κάνουν ρούχα και δεν είχαν επαφές στον κλάδο.

Τα δύο αδέλφια ταξίδεψαν σε Ιταλία, Ελβετία και Πορτογαλία, χτύπησαν πόρτες, ελπίζοντας ότι κάποιος θα ακούσει και θα στηρίξει το όραμά τους.

Τελικά, το σχέδιό τους λειτούργησε. «Πήγαμε σε αυτά τα εργοστάσια για να δούμε όλη τη διαδικασία για τη δημιουργία ρούχων, αφού που δεν γνωρίζαμε τίποτα για την κατασκευή ρούχων, αλλά ήμασταν παθιασμένοι με αυτό που θέλαμε να δημιουργήσουμε», τόνισε ο Tom.

Ένα χρόνο αργότερα, χρησιμοποιώντας δικές τους οικονομίες και μία χρηματοδότηση από ένα πρόγραμμα StartUp, δημιούργησαν την εταιρεία αθλητικών ειδών, Castore.

Το όνομα της εταιρείας προέκυψε από την ελληνική μυθολογία, τον Κάστορα και τον Πολυδεύκη, τους δίδυμους αδελφούς και πλέον η εταιρεία αρχίζει και απλώνει τα δίχτυα της σε περισσότερες από 50 χώρες, κυρίως με πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Η Castore διαφημίζεται ως κατασκευαστής «υψηλής ποιότητας αθλητικών ειδών», δημιουργώντας προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους αθλητές. Εκτός από τα ρούχα τένις, η εταιρεία παράγει επίσης μια σειρά αθλητικών ειδών, όπως μπλουζάκια, σορτς και γυαλιά ηλίου.

Όταν ο sir… προσέγγισε την εταιρεία

Συνήθως, οι μεγάλες εταιρείες αθλητικών ειδών είναι αυτές που κάνουν την πρώτη κίνηση για να προσθέσουν στο πελατολόγιό τους σπουδαία ονόματα του αθλητισμού.

Στην περίπτωση όμως της Castore, ο ίδιος ο Andy Murray ήταν που έκανε την πρώτη κίνηση για να μάθει για τη νέα εταιρεία.

Ο γυμναστής του σε μερικές προπονήσεις φορούσε ρούχα της εταιρείας και ο σπουδαίος τενίστας εντυπωσιάστηκε.

Μετά από μερικές συναντήσεις, ο Castore έγινε ο επίσημος προμηθευτής του και τώρα είναι και μέτοχος της επιχείρησης.

«Είναι περίεργο για μένα γιατί δεν βλέπω τον εαυτό μου ως εμπορικό σήμα», δήλωσε ο Murray κατά την ανακοίνωση της νέας τους συνεργασίας.

«Βλέπω τον εαυτό μου ως αθλητή και ως άτομο πρωτίστως και αυτό ήταν πάντα προτεραιότητα μου, αλλά ελπίζω ότι μπορώ να βοηθήσω την εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις της».

Ο Tom λέει ότι ο Andy «είναι ένα πραγματικό προνόμιο για την εταιρεία».

Είναι τέτοιος ο σεβασμός των ιδιοκτητών της εταιρείας για τον Βρετανό σταρ, αφού όποια φιλοδοξία και να έχουν τα αδέρφια Beahon για το δημιούργημά τους, έχουν τονίσει πως δεν θα υπογράψουν με άλλο αστέρα του διαμετρήματος του Andy Murray τα επόμενα χρόνια και κυρίως με τους ίδιους οικονομικούς όρους.

Σύμφωνα με τους The Financial Times, η συμφωνία του Castore με τον Murray έκλεισε στα 8 εκατ. λίρες για τα επόμενα οκτώ χρόνια, παρά το ότι αναμένεται σύντομα να βάλει τίτλους τέλους στη σπουδαία του καριέρα.

Σήμερα η βρετανική εταιρεία βλέπει τα έσοδά της να αυξάνονται ραγδαία και να φθάνουν για το 2019 τα 12,5 εκατ. λίρες.

Η συνεργασία με τον αστέρα του κορτ αναμένεται να βοηθήσει στην οικονομική γιγάντωση της Castore, όπως πιστεύουν οι ιδιοκτήτες της.

Μία όμορφη ιστορία φαίνεται πως έχει ξεκινήσει…