Θα απαγορεύεται να ασφαλίζονται ΙΧ και ταξί που δεν πέρασαν ΚΤΕΟ

Θα απαγορεύεται να ασφαλίζονται ΙΧ και ταξί που δεν πέρασαν ΚΤΕΟ

Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια

Νόμο με τον οποίο θα απαγορεύεται να ασφαλίζονται όσα αυτοκίνητα, ΙΧ αλλά και ταξί, δεν έχουν περάσει τον τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ, προανήγγειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.

Οι τεχνικοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα αλλά και τα πρόστιμα για τους παραβάτες θα γίνουν πιο αυστηρά, όπως είπε ο αρμόδιος υφυπουργός.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε ο κ. Μαυραγάνης απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη, για την περιβαλλοντική ρύπανση στην Αθήνα.

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο κ. Λυκούδης,

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.