Τι αλλάζει από σήμερα στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς

Τι αλλάζει από σήμερα στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς

Μέχρι πότε θα είναι έγκυρα τα εισιτήρια που εκδόθηκαν με το παλιό σύστημα

Αλλαγές από σήμερα στον τρόπο αγοράς και προμήθειας των εισιτηρίων των μέσων μεταφοράς (ΜΜΜ) από την Κυριακή, 1η Οκτωβρίου.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μπαίνει σε εφαρμογή αντικαθιστώντας την ηλεκτρονική εφαρμογή αγοράς εισιτηρίων TfA mTickets. Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι επιβάτες μπορούσαν να αγοράζουν εισιτήρια μέσω κινητού τηλεφώνου.

Μετά από δυο χρόνια λειτουργίας, ανακοινώθηκε από τον ΟΑΣΑ το κλείσιμο της εφαρμογής TfA mTickets.

Την εφαρμογή αντικαθιστά από σήμερα το «Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου», δηλαδή το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Η δυνατότητα αγοράς νέων εισιτηρίων, μέσω της εφαρμογής TfA mTickets, θα είναι ενεργή μέχρι και απόψε και τα προϊόντα κομίστρου, που έχουν ήδη αγοραστεί μέσω αυτής, θα μπορούν να επικυρωθούν μέχρι και την 31.10.2017.

Υπενθυμίζεται ότι στη διάθεση του επιβατικού κοινού βρίσκεται το «έξυπνο» ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Ticket) και η «έξυπνη» (προσωποποιημένη και απρόσωπη) ηλεκτρονική κάρτα (ATH.ENA Card).

3
σχόλια
  1. avatar Τι αλλάζει αλήθεια ?

    Απολύτως τίποτα ! Όποιος πλήρωνε πριν αγοραστεί το πανάκριβο σύστημα θα πληρώνει και τώρα,δηλαδή όποιος θέλει μια που έλεγχος δεν υπάρχει ! Αν δεν κλείσουν οι μπάρες στο μετρό και επιτραπεί είσοδος μόνο από μπροστά στα λεοφωρεια πολύ απλά δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα ! Μόνο που έχουμε πληρώσει κάμποσα εκατομμύρια για ένα σύστημα που θα έλυνε την εισφοροδιαφυγή αλλά δεν θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε.Γιατι είμαστε αριστεροί ,οπότε η λογική πάει περίπατο...

    1. avatar Konstantinos

      (συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος)
      5) Οι μπάρες δεν θα μείνουν ανοιχτές για πάντα. Απλώς, δεν μπορούν να γίνουν όλα από τη μία μέρα στην άλλη - είναι ένα απαιτητικό έργο και όλα γίνονται σταδιακά. Να σου υπενθυμίσω πως στην Πορτογαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο η πλήρης υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πήρε 1,5-2 χρόνια. Και εμείς είμαστε στο μεταβατικό στάδιο από τον Φεβρουάριο του 2017.
      Άρα, το έργο δεν είναι μόνο οι ''μπάρες'' και τίποτα άλλο, όπως πιστεύετε οι περισσότεροι, γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο διευκολύνει σε πολλά επίπεδα τις μετακινήσεις των επιβατών.
      Τέλος, όσον αφορά τις μπηχτές περί αριστεράς, να σου θυμίσω πως η δεξιά και οι δορυφόροι της κυβερνούσαν πριν από το 2015 και έργα, όπως η Τηλεματική και το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο, ήταν στάσιμα, όταν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και όχι μόνο, ξεκίνησαν να εφαρμόζονται τα ανωτέρω ήδη από τη δεκαετία του 1990 και του 2000.

    2. avatar Konstantinos

      Αναφορικά με τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού έναντι του απλού χάρτινου εισιτηρίου, είναι πολλά και σημαντικά τόσο για τον ΟΑΣΑ όσο και για τους επιβάτες:
      1) Σε περίπτωση που χαθεί/κλαπεί η μηνιαία ηλεκτρονική κάρτα, ο κάτοχος δεν θα πληρώσει ξανά, αλλά θα του εκδοθεί μία καινούργια, χωρίς να πληρώσει κάτι. Ενώ τώρα, αν χαθεί το κουπόνι της χάρτινης μηνιαίας κάρτας, χάνεις και τα λεφτά που έδωσες.
      2) Aφού εφαρμοστεί πλήρως το ηλεκτρονικό εισιτήριο, οι χρεώσεις στα Μ.Μ.Μ. θα γίνουν αναλογικότερες και άρα δικαιότερες. Αντίθετα, με το χάρτινο εισιτήριο, είτε κάποιος πάει με το μετρό μία στάση πιο πέρα είτε στην άλλη άκρη της πόλης, πληρώνει το ίδιο. Και αυτό δεν είναι δίκαιο.
      3) Υπάρχει η δυνατότητα επαναφόρτισης τόσο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όσο και της ηλεκτρονικής μηνιαίας κάρτας, στους νέους αυτόματους πωλητές, ενώ σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα να γίνεται αυτό και μέσω του διαδικτύου αλλά και μέσω έξυπνων κινητών. Αντίθετα, οι κάτοχοι μηνιαίων χάρτινων καρτών, στις αρχές κάθε μήνα, στήνονται στην ουρά, προκειμένου τα εκδοτήρια να τους ανανεώσουν την μηνιαία χάρτινη κάρτα.
      4) Υπήρχε μεγάλο κύκλωμα στον ΟΑΣΑ, το οποίο πούλαγε πλαστά ψεύτικα εισιτήρια. Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο όμως, όλα είναι καταχωρημένα ηλεκτρονικά, οπότε υπάρχει κεντρικός έλεγχος των πωλήσεων και ο ΟΑΣΑ ξέρει κάθε ώρα και στιγμή τι πωλείται, από ποιον πωλείται.

Παρακαλούμε περιμένετε ...