Tο Netflix των 100 εκατ. συνδρομητών αξίζει 70 δισ. δολάρια

Tο Netflix των 100 εκατ. συνδρομητών αξίζει 70 δισ. δολάρια

Το Netflix έχει υπερβολικά πολλές βραβευμένες επιτυχίες στο ενεργητικό του. Αλλά το "House of Cards" είναι αναμφισβήτητα η σειρά που το κατέστησε υπολογίσιμη δύναμη στο Χόλιγουντ.

Η επιστροφή του "House of Cards" μέσα από τον 5ο κύκλο της σειράς είναι μόνο ένα από τα τελευταία καλά νέα για το Netflix. Η μετοχή του Netflix έχει σημειώσει άνοδο μεγαλύτερη του 30% φέτος, και η εταιρεία αξίζει σήμερα περισσότερα από 70 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Netflix έχει παρουσιάσει ισχυρή αύξηση συνδρομητών στις Η.Π.Α. και σε διεθνές επίπεδο, καθώς τα μεγάλα στοιχήματα της σε σχέση με την παραγωγή πρωτογενούς περιεχομένου έχουν επιτευχθεί.

Η σειρά "Orange is the New Black" επιστρέφει τον επόμενο μήνα. To sci-fi / horror show "Stranger Things" επίσης, ενώ η νέα σεζόν με τη ζωή της Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ "The Crown" αναμένεται. Κι αυτές είναι μερικές από τις πιο μεγάλες επιτυχίες του διαδικτυακού καναλιού.

Το Netflix δημιούργησε ακόμη και το δικό της σύμπαν με ήρωες της Marvel, αλλά και εκπομπές στις οποίες πρωταγωνιστούν χαρακτήρες της βιβλιοθήκης της Disney.

Όλες οι προσθήκες προϊόντων και οι καινοτομίες σε συνδυασμό με το ξεχωριστό περιεχόμενο βοήθησαν το Netflix να προσελκύσει μια πιστή και διαρκώς αναπτυσσόμενη βάση θαυμαστών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Reed Hastings, ανακοίνωσε στα τέλη Απριλίου ότι η Netflix έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Οι αναλυτές από την πλευρά τους προβλέπουν ότι θα έχουν φτάσει τα 112 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και τα 130 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

Η Netflix εξακολουθεί να είναι ηγέτης στα μέσα ροής, ενώ αποτελεί μέρος της FANG (Facebook, Amazon, Netflix, Google). Το FANG είναι ο ακρωνύμιο που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι της αγοράς για να περιγράψουν το Facebook, το Amazon, το Netflix και το Google.

H Google με τη σειρά της έχει επίσης ένα μεγάλο στοίχημα στon τομέα της παραγωγής και προβολής βίντεο με το YouTube. Και το Facebook λέγεται ότι προσπαθεί να μπει με τη σειρά του και στην παραγωγή πρωτογενούς περιεχόμενου. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι και η Amazon ήδη επιδίδεται στην παραγωγή περιεχομένου.