Κεφαλονιά: Το «στολίδι» του Ιονίου έτοιμο να υποδεχτεί Έλληνες και ξένους τουρίστες

Κεφαλονιά: Το «στολίδι» του Ιονίου έτοιμο να υποδεχτεί Έλληνες και ξένους τουρίστες

Το πλήρως ανακαινισμένο αεροδρόμιο «Άννα Πολλάτου» αποτελεί το πιο ευχάριστο καλωσόρισμα για τους ταξιδιώτες

Το μεγαλύτερο νησί στο σύμπλεγμα των Επτανήσων με τα μοναδικά γαλαζοπράσινα νερά,  την εναλλαγή ορεινού και θαλάσσιου τοπίου και τους φιλόξενους κατοίκους έχει ακόμα έναν λόγο να θεωρείται πλέον ελκυστικός προορισμός: το ολοκαίνουργιο και κατά 10.700 τ.μ. μεγαλύτερο αεροδρόμιό του.

Η πρώτη εικόνα που θα αποκτούν εφεξής οι επισκέπτες της Κεφαλονιάς, θα είναι τελείως διαφορετική από ότι είχαν συνηθίσει μέχρι πρότινος. Το πλήρως ανακαινισμένο αεροδρόμιο «Άννα Πολλάτου» αποτελεί το πιο ευχάριστο καλωσόρισμα για τους ταξιδιώτες. Το νέο αεροδρόμιο μετά από 2,5 χρόνια εντατικών εργασιών έχει αλλάξει εικόνα και μπορούμε να μιλάμε για μια εκσυγχρονισμένη και αμιγώς αναβαθμισμένη υποδομή διεθνών προδιαγραφών.

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο αεροδρόμιο  «Άννα Πολλάτου» σε αριθμούς:

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.700 m2
  2. 70% αύξηση των σημείων check-in
  3. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  4. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  5. Διπλασιασμός του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  6. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  7. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού και νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Η Fraport Greece με μια ματιά

Η Fraport Greece ανέλαβε τον Απρίλιο του 2017 την επέκταση, των εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Παράλληλα δεσμεύτηκε ότι θα βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και όλα αυτά χωρίς να επηρεαστεί η εύρυθμη λειτουργία των αερολιμένων.

Στην αρχή η εταιρεία είχε εκτιμήσει ότι τα έργα αναβάθμισης θα στοίχιζαν 330 εκατομμύρια ευρώ, στη συνέχεια και όσο προχωρούσαν οι εργασίες το ποσό επανεκτιμήθηκε στα 415 εκατομμύρια ευρώ ενώ σήμερα οι υπεύθυνοι δηλώνουν ότι το τελικό ποσό που θα χρειαστεί για την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος θα ανέλθει σε 440 εκατομμύρια ευρώ. Το συνολικό άμεσο έσοδο σε βάθος 40 ετών (διάρκεια της παραχώρησης) για το ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με τα σχετικά μοντέλα που έχουν τρέξει από την εταιρεία, θα ανέρθει σε περίπου 10 δις. ευρώ. Έμμεσα, όσο καλύτερες, πιο άνετες, πιο ασφαλείς και πιο φιλικές είναι οι υποδομές μιας τουριστικής χώρας για τους ταξιδιώτες, τόσο πιο ελκυστικοί γίνονται και οι προορισμοί της, τόσο πιο εύκολα θα γεμίζουν τα ξενοδοχεία, η εστίαση, τα μουσεία και οι παραλίες της.

Από την Κέρκυρα, λοιπόν, μέχρι τη Ρόδο και από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τα Χανιά ο εργοταξιακός «πυρετός» δεν άφησε μέρα να πάει χαμένη με αποτέλεσμα ήδη οι εργασίες στα 11 από τα 14 αεροδρόμια να έχουν ολοκληρωθεί.