Έχασε τη δικαστική διαμάχη η Adidas για την αποκλειστικότητα του σήματός της στην Ευρώπη

Έχασε τη δικαστική διαμάχη η Adidas για την αποκλειστικότητα του σήματός της στην Ευρώπη

Ποιοι το μέλλον του σήματος κατατεθέν με τις τρεις ρίγες

Αβέβαιο φαίνεται πως είναι το μέλλον του σήματος κατατεθέν της Adidas μετά το ισχυρό πλήγμα που δέχτηκε ο κολοσσός του αθλητικού ρουχισμού, την Πέμπτη 19 Ιουνίου από το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το Γενικό Δικαστήριο έκρινε ότι το εμπορικό σήμα της Adidas και σήμα κατατεθέν με τις τρεις γραμμές, που βρίσκεται στα σπίτια και τα σώματα εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως, δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία.

Το δικαστήριο της ΕΕ, όπως ανέφερε το Sky News σε δημοσίευμά του έκρινε ότι οι τρεις παράλληλες γραμμές στα αθλητικά παπούτσια, τις τσάντες και τις μπλούζες της εταιρείας δεν είναι τίποτε άλλο από «ένα συνηθισμένο σήμα».

Το δικαστήριο, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ, επικύρωσε την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) το 2016 να ακυρώσει την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, μετά από την προσφυγή μιας βελγικής εταιρείας υποδημάτων.

Η έφεση της Adidas και τα περιθώρια χρήσης του σήματος

Αρκετά απογοητευμένη δηλώνει η εταιρεία στον απόηχο της απόφασης ενώ επεσήμανε ότι το σκεπτικό της απόφασης έχει τις ρίζες της σε παλαιότερη διαμάχη μιας βέλγικης εταιρείας παπουτσιών με την Adidas.

«Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν “διακριτό χαρακτήρα” στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας», ανέφερε το δικαστήριο.

Η απόφαση αυτή είναι η τελευταία πράξη, μέχρι την επόμενη, σε μια μακρά νομική μάχη μεταξύ της Adidas και της βελγικής Shoe Branding Europe, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί σαν εμπορικό σήμα τις δύο παράλληλες ρίγες.

Έπειτα, η Adidas προσέφυγε κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας ότι το brand της εταιρείας προσομοιάζει το δικό της εμπορικό σήμα.

H απόφαση του δικαστηρίου ωστόσο ανέφερε ότι «η έφεση μπορεί να γίνει αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία θα μπορεί να προστατεύσει το σήμα με τις 3 ρίγες».