Αλλάζει το μενού στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στα ΜΜΜ

Αλλάζει το μενού στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στα ΜΜΜ

Μπάρες, μπροστινή πόρτα και ελεγκτές αύξησαν 21% τα έσοδα του ΟΑΣΑ

Οι μπάρες που μπήκαν στις πύλες των σταθμών αλλά και το μέτρο της επιβίβασης μόνον από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, σε συνδυασμό με τους εντατικούς ελέγχους για όσους επιβιβάζονται στα ΜΜΜ χωρίς εισιτήριο απέδωσαν ιδιαίτερα ως μέτρα με αποτέλεσμα ο ΟΑΣΑ να παρουσιάζει αύξηση εσόδων κατά 21% μέσα στον πρώτο μήνα του 2019.

Αντίστοιχα ο Δεκέμβριος παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 9,8%, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2017.

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε ξεκίνησε το εντατικό κλείσιμο των πυλών στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ και η εφαρμογή της εισόδου από την μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και τρόλεϊ της ΟΣΥ παρατηρείται συνεχής βελτίωση παρατηρείται στις οικονομικές επιδόσεις του ΟΑΣΑ, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Οργανισμού.

Για το σύνολο του 2018, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ΟΑΣΑ εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των εσόδων από το υπουργείο Εργασίας), έναντι 173,5 εκατ. το 2017. Το 2019, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν άνω του 10%.

Η ενίσχυση των εσόδων αποτελεί απόρροια και της εντατικοποίησης των ελέγχων κομίστρου. Είναι ενδεικτικό ότι, την Παρασκευή 1η Φεβρουαρίου, έγιναν σχεδόν 10.000 έλεγχοι στη ΣΤΑΣΥ και 4.900 στην ΟΣΥ.

Επιδίωξη του ΟΑΣΑ, όπως τονίζουν στελέχη του, είναι η ελαχιστοποίηση της εισιτηριοδιαφυγής, κυρίως σε λεωφορεία - τρόλεϊ και στο τραμ, δεδομένου ότι σε μετρό και ηλεκτρικό οι πύλες των σταθμών είναι κλειστές.

Σε επιχειρησιακό επίπεδο, οι προσωποποιημένες κάρτες έχουν ξεπεράσει τα 1,10 εκατομμύρια και οι απρόσωπες τις 620 χιλιάδες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,72 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Ενδεικτικό της ολοένα και αυξανόμενης εξοικείωσης του επιβατικού κοινού με το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι ότι οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα έφτασαν στο 20% (1 στα 5 ευρώ προέρχεται, δηλαδή, από πιστωτική κάρτα).

Πλέον και στα 293 Αυτόματα Μηχανήματα, πέραν όλων των εκδοτηρίων και των 500 περίπου περιπτέρων που διαθέτουν POS, είναι δυνατή η χρήση πιστωτικής κάρτας.

Επίσης, σύμφωνα με μετρήσεις του ΟΑΣΑ, 7 στους 10 επιβάτες χρησιμοποιούν εκπτωτικά εισιτήρια, κερδίζοντας έως και 17 λεπτά το εισιτήριο.

Το προσεχές διάστημα, ο ΟΑΣΑ πρόκειται να προχωρήσει και σε αλλαγή του μενού των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Κομίστρου. Το μενού θα γίνει πιο φιλικό και εύχρηστο στον επιβάτη, ενώ θα μειωθεί και στο μισό ο χρόνος των συναλλαγών.

1
σχόλιο
  1. avatar Ιωάννης Μαστρανδρέου

    Πολύ καλό μέτρο να μπαίνουν οι επιβάτες ΜΌΝΟ από εμπρός αλλά δυστυχώς ακομα πολλοί προτιμούν και μπαίνουν από όλες της πόρτες άρα εδω κάτι πρέπει να γένη, επίσης όταν μπαίνουν από εμπρός φρακάρουν διότι δεν προχωρούν πίσω, Πιστεύω ότι για ένα διάστημα ο Οδηγος που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει πολλά να συνοδεύεται σε όλα τα λεωφορεια τής ώρες αιχμής και από δεύτερο ο οποίος ο ρόλος του θα ειναι να συμμορφώνει τους απαραδέκτους και τους ανεπίδεκτους έως ότου το κατανοήσουν και συμμορφωθούν. Δυστυχώς Οι Ελληνες και περισσότερο οι "Νεοέλληνες" κάθε χρώματος ειναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Πρέπει να μάθουν ολοι να σέβονται την κρατική περιουσία και τούς συνεπιβάτες.

Παρακαλούμε περιμένετε ...