Ανανέωση του γερασμένου στόλου φέρνει η αύξηση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων

Ανανέωση του γερασμένου στόλου φέρνει η αύξηση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων

Πρωταρχικός φετινός στόχος των εταιρειών στην Ελλάδα είναι να σπάσει το φράγμα των 100.000 πωλήσεων

Η άνοδος έφερε αισιοδοξία, η αισιοδοξία αύξησε τις πωλήσεις και οι πωλήσεις πρόσφεραν κέρδη στις εταιρείες αυτοκινήτων, που στα επόμενα χρόνια βλέπουν ρεκόρ πωλήσεων και ακόμη υψηλότερες θέσεις. Πρωταρχικός φετινός στόχος είναι να σπάσει το φράγμα των 100.000 πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων, που κάτω από φυσιολογικές συνθήκες θα πραγματοποιηθεί.

Σε αυτή την αύξηση -εκτός των άλλων-, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο πολύ σημαντικό ρόλο παίζει η τάση των οδηγών να αλλάξουν αυτοκίνητο, καθώς διαθέτουν όχημα πολλών ετών. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ο γερασμένος στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι λίγο πάνω από τα 15 χρόνια (15,4 έτη), όταν στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο μέσος όρος των αυτοκινήτων είναι περίπου στο μισό από αυτό της χώρας μας, ενώ δεν πρέπει να παραγνωρίζεται και το γεγονός ότι άρχισε να ανοίγει δειλά- δειλά η «στρόφιγγα» των τραπεζών για χρηματοδότηση αγοράς αυτοκινήτου.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάνουν λόγο ότι φέτος, μετά από πολλά χρόνια, οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τις 100.000 μονάδες. Η αύξηση του τουρισμού είναι ο σημαντικότερος λόγος της αύξησης, καθώς οι περισσότερες εταιρείες ενοικιάσεων αυξάνουν σημαντικά τον στόλο τους για να ανταποκριθούν στην αυξημένη τουριστική ζήτηση. Παράλληλα, αυξάνεται το ποσοστό των ατόμων που αγοράζει αυτοκίνητο με μακροχρόνια μίσθωση, πληρώνοντας κάθε μήνα ένα τίμημα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην αύξηση των πωλήσεων.

Με αύξηση το πρώτο πεντάμηνο που αγγίζει το 24% ο γενικός διευθυντής του ΣΕΑΑ, Δημήτριος Πάτσιος, επισήμανε πως: «είναι γεγονός ότι άρχισε να ανεβαίνει η λιανική πώληση. Αυτό οφείλεται κυρίως σε τρεις λόγους. Ο πρώτος είναι ότι αρχίζει και αντικαθίσταται η εμπιστοσύνη στον κόσμο, ο δεύτερος είναι ότι ξεκίνησαν δειλά- δειλά κάποια χρηματοδοτικά προγράμματα από τις τράπεζες με ελκυστικά επιτόκια και ο τρίτος είναι ότι ο Έλληνας “κάηκε” από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που αγόρασε πριν από λίγα χρόνια, καθώς τώρα βγάζουν πολλά προβλήματα που συνεπάγεται αυξημένο κόστος συντήρησης. Η πορεία των πωλήσεων θα συνεχίσει να είναι ανοδική, αρκεί σε αυτό το κλίμα να βοηθήσει και το καλό πολιτικό και οικονομικό κλίμα».

Μερίδιο στην αύξηση των πωλήσεων έχει και η μακροχρόνια μίσθωση, η οποία τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μεγάλη αύξηση. Με αυτήν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να αποκτήσει όχημα της αρεσκείας του, χωρίς να τον βαρύνει η αυξημένη φορολογία και οι υπόλοιπες χρεώσεις, όπως αναφέρει το ΑΠΕ.

1
σχόλιο
  1. avatar Μ59

    Τα ίδια έλεγε και ο καραμανλής την τετραετία 2005-2009 και εκτοξεύτηκε το έλλειμα κατά 30δις.
    Σε μια χώρα που χρωστάει ένα ΑΕΠ αυτές οι πολιτικές είναι καταστροφικές,η δήθεν προστασία του περιβάλλοντος από τους ρύπους, η ασφάλεια και τα λοιπά gajetakia που έχουν και καλά τα νέα οχήματα ,δεν μπορούν να θεωρηθούν περισσότερο χρήσιμα από την επιδείνωση του ισοζυγίου εισαγωγών εξαγωγών που φέρνουν επιπλέον λιτότητα και αφαιρούν πόρους από την οικονομία.
    Τα καλούδια που πλασσάρουν τα νέα αυτοκίνητα είναι άχρηστα, αν εφαρμόζονται οι κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς και παρέχεται σε όλους οδηγική εκπαίδευση από το δημοτικό.
    Για να γίνει κατανοητό 20 τόνοι ντομάτας αξίζουν όσο ένα αυτoκινητάκι των 1.000 cc χωρίς πολλά gatzetakia.
    Ετσι για να απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμά μας.

Παρακαλούμε περιμένετε ...