Triumph Street Triple και Street Triple R- 2013

Στην Intermot της Κολωνίας παρουσίασε το νέο της τρικύλινδρο Street Triple R για το 2013 η βρετανική Triumph.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος επιτυχημένος των 675cc, που αποδίδει 105 ίππους και την περισσότερη ροπή στην κατηγορία. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο πλαίσιο και στη γεωμετρία, ώστε να αλλάξει τα χαρακτηριστικά ως προς την ευκολία χειρισμού και την ευστάθεια.

Σημαντική είναι η μείωση του βάρους κατά 6 σχεδόν κιλά, καθώς η Triple πλέον ζυγίζει 181 κιλά πλήρης υγρών. Με τον κινητήρα να έχει μείνει αμετάβλητος, η Triumph ξανασχεδίασε την εξάτμιση, ώστε να εναρμονίζεται με τις επόμενες προδιαγραφές θορύβου και ρύπων. Η νέα σχεδίαση και θέση της εξάτμισης βοηθά επίσης τη συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Ακολουθώντας την εποχή, το Street Triple R του 2013 περιλαμβάνει στο στάνταρ εξοπλισμό σύστημα ABS, που παρέχει και τη δυνατότητα απενεργοποίησής του. Διατίθεται με immobilizer, ενώ η εγγύηση καλύπτει τη μοτοσυκλέτα με δύο χρόνια εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.

Τόσο το Street Triple, όσο και το Street Triple R του 2013 έχουν δεχτεί εξίσου τις αλλαγές στην εξάτμιση και το πλαίσιο. Επιπλέον αυτών, το Street Triple R φορά ένα νέο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 41mm, ενώ πίσω το αμορτισέρ δέχεται ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς.

Τα δισκόφρενα εμπρός είναι 310mm, με δαγκάνες της Nissin. Η μεταβολή της γωνίας κάστερ στις 23,4ο από 23,9ο δείχνει πρόθεση για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Η αλλαγή συνοδεύεται από αύξηση του ίχνους στα 95 mm από 92,2 mm ώστε να διατηρηθεί η ευστάθεια και με αυτές συμπληρώνονται οι αλλαγές, που έχει δεχτεί η μοτοσυκλέτα.

Οπτικά, το μοντέλο R ξεχωρίζει από το κόκκινο βαμμένο υποπλαίσιο, το κόκκινο σειρίτι στους τροχούς και μία ακόμη κόκκινη λεπτομέρεια, το κάλυμμα του ψυγείου, τονίζοντας το λογότυπο “R” που φιλοξενεί.