Το Netflix έφθασε τα 117,6 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

Το Netflix έφθασε τα 117,6 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

Το 2018 σχεδιάζει να επενδύσει έως 8 δισ. δολάρια σε παραγωγές ταινιών και τηλεοπτικών σειρών

Με ταχύ ρυθμό αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε όλο στον κόσμο, φθάνοντας τα 117,6 εκατομμύρια στην αρχή του 2018.

Η εξέλιξη αυτή, που ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών, ώθησε για πρώτη φορά τη χρηματιστηριακή αξία του Netflix στη Wall Street πάνω από τα 100 δισ. δολάρια. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 η εταιρεία «έκλεισε» 2 εκατομμύρια περισσότερους συνδρομητές σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις, τριπλασιάζοντας τα κέρδη της.

Το Netflix έχει πλέον εισχωρήσει σε πάνω από τα μισά αμερικανικά νοικοκυριά με ευρυζωνική σύνδεση και «χτίζει» ολοένα μεγαλύτερη πελατειακή βάση σε 190 χώρες, επενδύοντας δισεκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή νέων ταινιών και σειρών. Στο τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2017 το Netflix κέρδισε σχεδόν 2 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στις ΗΠΑ και άλλα 6,4 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο.

«Το Netflix ρίχνει όλο και περισσότερα χρήματα για τη δημιουργία περιεχομένου και αυτό μεταφράζεται άμεσα σε περισσότερους συνδρομητές. Βλέπει μια τεράστια ευκαιρία και κινείται όσο γρήγορα μπορεί, για να την εκμεταλλευθεί», δήλωσε ο αναλυτής Ρίτσαρντ Γκρίνφιλντ της BTIG, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

H εταιρεία προτίμησε να χρεωθεί ζημιά 39 εκατομμυρίων δολαρίων, όταν σταμάτησε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Κέβιν Σπέισι, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε σε βάρος του. Το Netflix σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή της σειράς "House of Cards" για να «διαγράψει» το ρόλο του Σπέισι, ενώ αποφάσισε επίσης να μην κυκλοφορήσει την έτοιμη ταινία «Γκορ», όπου πρωταγωνιστούσε ο τελευταίος ως Γκορ Βιντάλ.

Η άνοδος του Netflix υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς από μία εταιρεία που διακινούσε βιντεοκασέτες DVD μέσω ταχυδρομείου, εξελίχθηκε σε κολοσσό παραγωγής ταινιών και σειρών, που διανέμονται online σε συνδρομητές. Το 2018 σχεδιάζει να επενδύσει έως 8 δισ. δολάρια σε παραγωγές, έχοντας να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως η Walt Disney και η Hulu της Amazon.

Πέρσι τον Οκτώβριο το Netflix αύξησε τις τιμές στις περισσότερες συνδρομές του για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις μεγάλες επενδύσεις του. Τα έσοδά του στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 έφθασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι επενδυτές δείχνουν εμπιστοσύνη ότι η εταιρεία θα μεγαλώσει κι άλλο, γι' αυτό η μετοχή της κινείται ανοδικά.