Τηλεθέαση: «Ροζ Πάνθηρας», «Βραχιόλι της Φωτιάς» και «Ο Μπακαλόγατος» κράτησαν χαμηλά τα μουσικά show

Τηλεθέαση: «Ροζ Πάνθηρας», «Βραχιόλι της Φωτιάς» και «Ο Μπακαλόγατος» κράτησαν χαμηλά τα μουσικά show

Ο μεγάλος ανταγωνισμός περιόρισε τα περισσότερα προγράμματα κάτω από τη βάση του 10%

Μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το βράδυ του Σαββάτου τόσο οι πρεμιέρες ελληνικών σειρών, όσο και αγαπημένα μουσικά shows της ελληνικής τηλεόρασης, με αποτέλεσμα πολλά προγράμματα να δυσκολευτούν να ξεπεράσουν τη βάση του 10%.

Η ελληνική ταινία «Ο Μπακαλόγατος» στο ΟΡΕΝ (20:00-22:00) και η ξένη ταινία «Ροζ Πάνθηρας» στο Star βρέθηκαν στην κορυφή της τηλεθέασης με 12,1% και 11,7% αντίστοιχα στο δυναμικό κοινό, ενω ακολούθησαν το τηλεπαιχνίδι Family Game του Ant1 με ποσοστό 10,9% και η πρεμιέρα της νέας σειράς της ΕΡΤ1 «Το Βραχιόλι της Φωτιάς» με 10,8%. Το «Σπίτι με το MEGA» σημείωσε 9,1%, με το The Voice μία θέση πίσω με 9%, η πρεμιέρα για τον δεύτερο κύκλο της σειράς «Το Κόκκινο Ποτάμι – Η Συνέχεια» στο ΟΡΕΝ άγγιξε το 8,5%, ενώ το Chart Show με τη Δέσποινα Βανδή έφτασε στο 7,9%.

Στο σύνολο της τηλεθέασης «Ο Μπακαλόγατος» έκανε 13,2% αφήνοντας πίσω του το «Βραχιόλι της Φωτιάς» που έκλεισε με μέσο όρο 13%, με το The Voice να ακολουθεί με 12,6%. Το «Σπίτι με το MEGA» σημείωσε 10%, το Family Game 9,5% και το «Κόκκινο Ποτάμι – Η Συνέχεια» 8,1%. Ο «Ροζ Πάνθηρας» έκλεισε με μέσο όρο 8% και το Chart Show άγγιξε το 7,7%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Ο Μπακαλόγατος – 12.1%

Ροζ Πάνθηρας – 11.7%

Family Game – 10.9%

Το Βραχιόλι της Φωτιάς – 10.8%

Σπίτι με το MEGA – 9.1%

The Voice – 9%

Το Κόκκινο Ποτάμι – Η συνέχεια – 8.5%

Chart Show – 7.9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Ο Μπακαλόγατος – 13.2%

Το Βραχιόλι της Φωτιάς – 13%

The Voice – 12.6%

Σπίτι με το MEGA – 10%

Family Game – 9.5%

Το Κόκκινο Ποτάμι – Η συνέχεια – 8.1%

Ροζ Πάνθηρας – 8%

Chart Show – 7.7%

  • Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.