Τηλεθέαση: Ποιες εκπομπές κέρδισαν τη «μάχη» στις πρεμιέρες του Σαββάτου

Τηλεθέαση: Ποιες εκπομπές κέρδισαν τη «μάχη» στις πρεμιέρες του Σαββάτου

Ποιοι κέρδισαν στον ανταγωνισμό της πρωινής και μεσημεριανής ζώνης

Αρκετές εκπομπές έκαναν πρεμιέρα το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου με τη «μάχη» για την τηλεθέαση να αρχίζει να φουντώνει.

Στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, Νίκος Μάνεσης, Σίσσυ Χρηστίδου και Ελένη Τσολάκη διασταύρωσαν για πρώτη φορά τα ξίφη τους το Σάββατο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο Νίκος Μάνεσης και η Σίσσυ Χρηστίδου έκαναν μεγάλο αγώνα στο δυναμικό κοινό και στο τέλος κατάφερε να κόψει οριακά πρώτος το νήμα ο Alpha. Το OPEN βρέθηκε στην τέταρτη θέση, χαμηλότερα από την εκπομπή του Δημήτρη Καμπουράκη στο ΣΚΑΪ.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 19,4%
Χαμογέλα και πάλι 19,1%
Σαββατοκύριακο παρέα 8,2%
OPEN Weekend 4,9%
Ενημέρωση 10-12 4%

Στο σύνολο το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση πήρε με άνεση την πρωτιά, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Καμπουράκης στον ΣΚΑΪ.

ΣΥΝΟΛΟ

Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 24,3%
Σαββατοκύριακο παρέα 12,5%
Χαμογέλα και πάλι 11,6%
Ενημέρωση 10-12 7,2%
OPEN Weekend 5,6%

Στη μεσημεριανή ζώνη η Ναταλία Γερμανού επέστρεψε και αυτή τη φορά τη μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση την έδωσε με αντιπάλους τον Γρηγόρη Γκουντάρα και τη Νάταλι Κάκκαβα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η Ναταλία Γερμανού πήρε την πρωτιά σε όλα τα κοινά με ποσοστά που κινήθηκαν γύρω στο 14%. Ωστόσο, ο Γρηγόρης Γκουντάρας και η Νάταλι Κάκκαβα «κράτησαν» και ίσως για πρώτη φορά καταγράφηκαν διψήφια ποσοστά στη συγκεκριμένη ζώνη του ΣΚΑΪ.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Καλύτερα δε γίνεται 14,7%
Όλα Γκουντ 10,3%

Στο σύνολο το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση πήρε με άνεση την πρωτιά, ενώ στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Καμπουράκης στον ΣΚΑΪ.

ΣΥΝΟΛΟ

Καλύτερα δε γίνεται 13,7%
Όλα Γκουντ 11,3%

ΣΗΜ: Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.