Ξεκινούν ξανά οι έρευνες για το χαμένο μπόινγκ της Malaysia Airlines

Ξεκινούν ξανά οι έρευνες για το χαμένο μπόινγκ της Malaysia Airlines

Το αεροσκάφος με 239 επιβαίνοντες είχε χαθεί το 2014

Το Seabed Constructor, το σκάφος που χρησιμοποιείται από την αμερικανική εταιρία Ocean Infinity για τον εντοπισμό της πτήσης MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών που αγνοείται από το 2014, έφθασε στην προκαθορισμένη περιοχή και ξεκίνησε ήδη τις έρευνες, ενεργοποιώντας το πρώτο αυτόνομο υποβρύχιο σκάφος (AUV) στις 02:55 τοπική ώρα (21:55 ώρα Ελλάδας) χθες σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Το Seabed Constructor μεταφέρει οκτώ τέτοια σκάφη, εξοπλισμένα με αισθητήρες, ανιχνευτές και κάμερες, που έχουν την δυνατότητα να χτενίζουν 1.200 τετραγωνικά χιλιόμετρα την ημέρα, πολύ γρηγορότερα σε σχέση με τις προηγούμενες έρευνες, το οποίο σημαίνει ότι θα καλύψουν ολόκληρη την περιοχή των ερευνών μέσα σε τρεις ή τέσσερις εβδομάδες.

Η κυβέρνηση της Μαλαισίας υπέγραψε νωρίτερα αυτό τον μήνα μια συμφωνία με την Ocean Infinity, η οποία δίνει στην αμερικανική εταιρία περιθώριο 90 ημερών για να εντοπίσει το αγνοούμενο αεροσκάφος.

Η συμφωνία είναι του τύπου «no cure no fee», που σημαίνει ότι η εταιρία δεν θα λάβει αμοιβή εάν οι έρευνες αποβούν άκαρπες. Εάν βρεθούν τα συντρίμμια ή το μαύρο κουτί, η Μαλαισία θα καταβάλει έως και 70 εκατ. δολάρια στην εταιρία, ανάλογα με το μέγεθος της περιοχής που θα έχει ερευνηθεί.

Η πτήση MH370, από την Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο και με 239 επιβαίνοντες, εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου του 2014.