Αυτές είναι οι πέντε έντυπες διαφημίσεις που έκαναν τη μεγάλη διαφορά και έκαναν τους αναγνώστες να παραμιλούν

Αυτές είναι οι πέντε έντυπες διαφημίσεις που έκαναν τη μεγάλη διαφορά και έκαναν τους αναγνώστες να παραμιλούν

Καταχωρίσεις που ακούστηκαν στα πέρατα του κόσμου για τη δημιουργικότητά τους

Οι έντυπες διαφημίσεις πρέπει να είναι έξυπνες και να καταφέρνουν να κάνουν τους αναγνώστες να κολλούν στη σελίδα με τη πρώτη ματιά.

Μέσα στη σημερινή ομοβροντία των προωθητικών μηνυμάτων, τέτοιες διαφημίσεις μένουν στη συνείδηση του κοινού και συζητιούνται για καιρούς.

Για διαφημίσεις εφευρετικές, χαριτωμένες και διασκεδαστικές ο λόγος, εκεί που οι περισσότερες είναι απλώς ενημερωτικές. Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρία Red Crow Marketing, ο μέσος άνθρωπος που ζει στην πόλη έρχεται σήμερα σε επαφή ακόμα και με 10.000 διαφημιστικά μηνύματα την ημέρα! Εκεί που πριν από 30 χρόνια το νούμερο δεν ξεπερνούσε τα 2.000.

Η αντισυμβατική διαφήμιση της εταιρίας σαπουνιών Life Buoy μετέτρεψε το 2009 ένα σκυλάκι pug σε καρβέλι ψωμί, για να τονίσει τη σημασία της χρήσης σαπουνιού στην καθημερινότητα: «τρως ό,τι ακουμπάς».

Ήταν το 2008 όταν τα McDonald's λάνσαραν έναν extra-large καφέ τόσο μεγάλο που δεν χωρούσε καν σε δισέλιδη καταχώριση! Αφήνοντας απλώς στις άκρες των σελίδων τον χαρακτηριστικό κυκλικό λεκέ: «Extra large coffee», έγραφε χαρακτηριστικά.

Η Sedex, εταιρία προμηθειών και εξοπλισμών, χρησιμοποιεί συχνά ακραίες εικονογραφήσεις για να δείξει την ταχύτητα των παραδόσεών της, όπως έκανε και το 2009: «Πιστέψτε μας. Παραδίδουμε γρήγορα».

Άλλη μια εταιρία γνωστή για τη μοναδική γραφή της στον χώρο της διαφήμισης, η Volkswagen, κούρεψε εδώ ένα αγριοκάτσικο (ένα εκτός δρόμου ζώο) σαν σκυλάκι σαλονιού (ζώο πόλης), για να δείξει πως το τζιπ της συνδυάζει τα καλύτερα και των δύο κόσμων: «Touareg. Το πολυτελές off-road» (2009).

Η εταιρία πίσω από το μαλακτικό ρούχων Softlan αναρωτιέται σε περιοδικό της Μαλαισίας πώς θα ήταν η πάλη αν όλα μύριζαν υπέροχα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...