Η Τζέιν Μπίρκιν στη νέα καμπάνια του οίκου Saint Laurent

Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο ευχάριστο από δύο θρυλικά είδωλα που γίνονται ένα

Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο ευχάριστο από δύο θρυλικά είδωλα που γίνονται ένα. Κι αυτό συμβαίνει στην περίπτωση της Τζέιν Μπίρκιν που ενώνεται με τον οίκο πολυτελείας Saint Laurent, παρουσιάζοντας μία σειρά από φωτογραφίες σε μία διαφημιστική καμπάνια της συλλογής Saint Laurent's Le Smoking, το επαναστατικό σμόκιν που πρωτοσχεδιάστηκε από τον Yves Sant Laurent για τις γυναίκες το 1966, ως μέρος της συλλογής του «Pop Art».

Το στυλ του συγκλόνισε την εποχή που έκανε την εμφάνισή του, όταν ακόμα και το να φοράει μία γυναίκα παντελόνια δημοσίως ήταν κάτι το αμφιλεγόμενο, από τότε όμως αποτέλεσε σήμα κατατεθέν του παριζιάνικου οίκου μόδας και καθιερώθηκε από την φωτογραφική παρουσίαση, το 1975, από τον ιδιαιτέρως ταλαντούχο φωτογράφο Χέλμουτ Νιούτον.

Η Μπίρκιν που ενέπνευσε τον οίκο Hermes για να δημιουργήσει την ομώνυμη κροκό τσάντα ήταν παρούσα κατά την παρουσίαση της συλλογής Φθινόπωρο – Χειμώνας 2016 που παρουσίασε ο οίκος Saint Laurent στις αρχές Μαρτίου, κατά την εβδομάδα μόδας στο Παρίσι.

Η 69χρονη Βρετανίδα ηθοποιός συμπληρώνει μία μεγάλη λίστα θρυλικών γυναικών που έχουν συμμετάσχει στην προώθηση των προϊόντων της εταιρείας πολυτελείας από τότε που ανέλαβε τον οίκο ο Χέντι Σλίμαν, συμπεριλαμβανομένων της 72χρονης Καναδής τραγουδίστριας και συνθέτριας Τζόνι Μίτσελ και της 69χρονης Βρετανίδας τραγουδίστριας Μαριάν Φέιθφουλ.