Υπάρχει ζωή στο διάστημα και κατοικεί στην Ευρώπη

Ίχνη ζωής εντόπισαν οι αστρονόμοι στον ωκεανό που βρίσκεται κάτω από την παγωμένη επιφάνεια της Ευρώπης, του μεγαλύτερου δορυφόρου του πλανήτη Δία.

Ερευνητές του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνια και της NASA, μέτρησαν ενδείξεις όπως η χημική σύνθεση αλλά και η θερμοκρασία των υδάτων του ωκεανού αυτού και θα δημοσιεύσουν τη σχετική μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Astronomical Journal.

Όπως έδειξαν οι μετρήσεις του τηλεσκοπίου Keck II στη Χαβάη, η χημική σύνθεση του ωκεανού της Ευρώπης όμοια με τους ωκεανούς της Γης.

Μεταξύ άλλων, οι αστρονόμοι εντόπισαν άλατα θειικού μαγνησίου. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους αυτά παρήχθησαν από θείο που εκτοξεύτηκε από έναν από τους άλλους δορυφόρους του Δία, την Ιώ. Βρέθηκαν επίσης άλατα χλωριούχου μαγνησίου, τα οποία προήλθαν από τον ωκεανό κάτω από την παγωμένη επιφάνειά της.

Σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία, όπως χλωρίδια νατρίου και καλίου, που επίσης εκτιμάται ότι βρίσκονται στην Ευρώπη, οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ο ωκεανός κάτω από την παγωμένη επιφάνειά της είναι παρόμοιος με τους ωκεανούς της Γης.