Ο “βρυκόλακας” φορτηγατζής εξοργίζει τους συναδέλφους του

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει για μία ακόμα φορά η τηλεοπτική διαφήμιση εταιρείας διακίνησης αεροπορικών εισιτηρίων στον κύκλο των οδηγών φορτηγών. Η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος χαρακτηρίζει και τη διαφήμιση με τον νεκρόφιλο φορτηγατζή και γι' αυτό απέστειλε νέο εξώδικο προς την εταιρεία, ζητώντας να αποσυρθεί άμεσα το τηλεοπτικό σποτ.

Στο ίδιο πλαίσιο ΟΦΑΕ προσέφυγε στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ).

Θυμίζουμε ότι ανάλογες αντιδράσεις των αυτοκινητιστών είχαμε παρακολουθήσει στο σποτ της ίδιας εταιρείας με τον gay φορτηγατζή την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία εντέλει αντικαταστάθηκε από το νέο διαφημιστικό μήνυμα.

Ο φορτηγατζής, μετά από οτοστόπ, φιλοξενεί στο αυτοκίνητό του τον ίδιο νεαρό, με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά ο οδηγός είναι βρυκόλακας. Αυτό αποκαλύπτεται από τις μακάβριες εικόνες που φαίνονται ξαφνικά στο φόντο της καμπίνας, μαύρο αυτή τη φορά, ενώ ο οδηγός με ύφος απειλητικό ανακοινώνει στον έντρομο συνεπιβάτη του ότι θα κάνουν στάση στα Καρπάθια (την περιώνυμη κατοικία του Δράκουλα).

Στο εξώδικό της η Ομοσπονδία των Αυτοκινητιστών αναφέρει ότι “όπως και στην προηγούμενή σας διαφήμιση, εμφανίζεται ως από μηχανής Θεός η εταιρεία σας και η δυνατότητα προμήθειας εισιτηρίων μέσω αυτής για να σώσει το νεαρό από τις ανώμαλες ορέξεις του φορτηγατζή, που αυτή τη φορά δεν είναι απλά έκφυλος και ανώμαλος, αλλά υποψήφιος δολοφόνος”.

Στο ίδιο κείμενο αναφέρεται: “Για άλλη μία φορά κατακλυζόμαστε από την δίκαιη αγανάκτηση και οργή των ελλήνων αυτοκινητιστών και οδηγών, οι οποίοι διαπομπεύονται ποικιλότροπα από τη διαφημιστική σας καμπάνια για την οποία εύλογα πλέον οι πάντες διερωτώνται εάν αποσκοπεί περισσότερο στην προβολή των υπηρεσιών της εταιρείας σας ή στη δυσφήμιση του κλάδου μας”.