Μια πρωτότυπη καμπάνια για την αξία της ασφάλισης
Η 11η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως «Ημέρα Ασφάλισης» και με αυτή την αφορμή η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας (ΕΑΕΑ) πραγματοποιεί στο Σύνταγμα μια πρωτότυπη καμπάνια για την αξία της ασφάλισης.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας ένας... μετεωρίτης, ως σύμβολο του απρόοπτου και αναπάντεχου που μπορεί να συμβεί στον καθένα.
Σύμφωνα με την ΕΑΕΑ η ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα είναι χαμηλή και το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών παραμένει ανασφάλιστο.