Πρόεδρος Αττικό Μετρό: Ανοίγουμε τις πόρτες της εταιρείας στις ανακριτικές Αρχές

Πρόεδρος Αττικό Μετρό: Ανοίγουμε τις πόρτες της εταιρείας στις ανακριτικές Αρχές

Θα «διευκολύνουμε κάθε έρευνα» αναφέρει ο κ. Μυλόπουλος μετά τα στοιχεία για μίζες που απέστειλαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών οι γερμανικές Αρχές

Οι πόρτες της εταιρείας είναι ανοικτές στις ανακριτικές Αρχές, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, μετά τα στοιχεία που ήρθαν χθες στο φως για μίζες για τα έργα του Μετρό για την περίοδο 2003 – 2007. Τα στοιχεία έστειλαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών οι γερμανικές Αρχές, μετά από κατάθεση προσώπου που φέρεται να εμπλέκεται στην υπόθεση.

«Ανοίγουμε τις πόρτες της εταιρείας, προφανώς θα διευκολύνουμε κάθε έρευνα που θα γίνει από τις ανακριτικές και εισαγγελικές αρχές, προκειμένου να χυθεί άπλετο φως και βέβαια προφανώς δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι αυτές είναι πρακτικές που ανήκουν πια στο παρελθόν» δήλωσε ο κ. Μυλόπουλος στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM».

«Είναι μία υπόθεση που αφορά 15 χρόνια πριν, είναι από το 2003 μέχρι το 2007, μία εποχή που από ό,τι φαίνεται η μίζα ήταν κοινή πρακτική. Και από ό,τι φαίνεται τις συνέπειες εκείνης της κακής πρακτικής την πλήρωσε πολύ ακριβά η Ελλάδα στη συνέχεια» είπε ο κ. Μυλόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι «η βούληση της σημερινής διοίκησης αλλά και της σημερινής κυβέρνησης είναι η κάθαρση».

Σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα που μπορεί να εμπλέκονται στην υπόθεση, σημείωσε: «Υπάρχουν υπεύθυνοι κατά νόμο, οι οποίοι παραβίασαν τους νόμους του κράτους και βεβαίως πρέπει να οδηγηθούν στα δικαστήρια, αλλά υπάρχουν και αυτοί που είναι πολιτικά υπεύθυνοι κι ακόμη και αν κάποιος δεν "τα είχε πάρει", αλλά "κάτω από τη μύτη του" γίνονταν όλα αυτά -με την ανοχή του ενδεχομένως ή και με την άγνοιά του- αυτός έχει πολιτική ευθύνη…».

«Οι ίδιοι θέλουν να βοηθήσουν την Ελλάδα να βγει από τη δύσκολη θέση, πάλι με τις ίδιες πρακτικές, πάλι με τις βαλίτσες, πάλι με τις μίζες», πρόσθεσε, μη αποκλείοντας «και στην υπόθεση του μετρό να αρχίσουν πάλι να κάνουν μηνύσεις, οι κυρίως υπεύθυνοι να μηνύουν αυτούς που σήμερα αποκαλύπτουν την υπόθεση».

Κληθείς, εξάλλου, να σχολιάσει στοιχεία που επικαλείται σε ανακοίνωσή της η διοικούσα επιτροπή Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε:

«Αυτοί που σταμάτησαν το έργο, να γίνονται κατήγοροι και να κουνούν το δάχτυλο σε αυτούς που κάνανε μια τεράστια προσπάθεια για να το ξεκολλήσουν και να το προχωρήσουν, αυτό καταντάει όχι απλώς να είναι μικροπολιτικό και μικροκομματικό, είναι και μικρόψυχο», είπε, διευκρινίζοντας: «Κατηγορούν ότι το μετρό θα τελειώσει το 2020 και δεν θα τελειώσουν οι σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου το 2020, ενώ θα γίνει το μετρό μέχρι το Σιντριβάνι και μετά από 1-1,5 χρόνο θα τελειώσουν αυτοί οι σταθμοί. Για ό,τι ακριβώς κατηγορούν, ευθύνονται αυτοί 100%».