Πρόστιμο στους υπαλλήλους τους αν είχε δυσαρεστημένους πελάτες

Πρόστιμο στους υπαλλήλους τους αν είχε δυσαρεστημένους πελάτες

Με παρέμβαση της Επιθεώρησης Εργασίας ο επιχειρηματίας ανακάλεσε τις συμβάσεις που είχε δώσει να υπογράψουν οι εργαζόμενοί του

Επιχειρηματίας στην Κω ζητούσε από τους υπαλλήλους του να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις οι οποίες περιείχαν αδιανόητους όρους όπως ότι θα τους έβαζε ποινή ή πρόστιμο εάν η επιχείρηση είχε δυσαρεστημένους πελάτες.

Μετά από καταγγελία του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω και την παρέμβαση του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), ο επιχειρηματίας, από την Κω, αναγκάστηκε να ανακαλέσει.

Υπενθυμίζεται ότι την έντονη αντίδραση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω προκάλεσε ενέργεια ξενοδοχειακού συγκροτήματος του νησιού που απαιτούσε από τους εργαζόμενους οι οποίοι υπέβαλαν αιτήσεις πρόσληψης να υπογράφουν ατομική σύμβαση, σύμφωνα με την οποία, εάν υπήρχαν παράπονα από πελάτες για την καθαριότητα του δωματίου, θα γινόταν περικοπή του ποσού των 30 ευρώ κάθε φορά, για όσους καθυστερούσαν να προσέλθουν στην εργασία τους θα επιβαλλόταν πρόστιμο 10 ευρώ, ενώ προβλεπόταν και σωματικός έλεγχος κατά την αποχώρησή τους από τη δουλειά.