Για οικονομία χρόνου οι μετροπόντικες διέρχονται από τους μελλοντικούς σταθμούς χωρίς αυτοί να έχουν διανοιχθεί
Έως το τέλος του μήνα το ΤΒΜ «Νίκη» το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ στο Άλσος Βεΐκου, αναμένεται να φτάσει στον σταθμό Γαλάτσι, από όπου αφού πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης, αναμένεται να συνεχίσει την πορεία του προς τον Σταθμό Ελικώνος, όπου προβλέπεται να φθάσει μέσα στο καλοκαίρι.
Στη συνέχεια θα κατευθυνθεί στους πιο κεντρικούς σταθμούς, δηλαδή την Κυψέλη, τα Δικαστήρια, μετά στον σταθμό Αλεξάνδρας και στους τρεις σημαντικούς σταθμούς, Εξάρχεια, Ακαδημίας και Κολωνάκι. Η πορεία του προβλέπεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2026, βγαίνοντας από το ειδικό φρέαρ που υπάρχει στην περιοχή του σταθμού Ευαγγελισμός.
Το δεύτερο ΤΒΜ «Αθηνά» το οποίο ξεκίνησε την διαδρομή του από το Φρέαρ στην Κατεχάκη, βρίσκεται στην μέση της διαδρομής μεταξύ των σταθμών Ιλίσια και Πανεπιστημιούπολη, όπου αναμένεται να φθάσει εντός του καλοκαιριού. Στη συνέχεια θα κατευθυνθεί στους σταθμούς Καισαριανή και Ευαγγελισμός, με την πορεία του να ολοκληρώνεται έως το τέλος του 2025 ή τις αρχές του 2026, βγαίνοντας από το ειδικό φρέαρ που υπάρχει στην περιοχή του σταθμού Ευαγγελισμός.
Για οικονομία χρόνου οι μετροπόντικες διέρχονται από τους μελλοντικούς σταθμούς χωρίς αυτοί να έχουν διανοιχθεί και το ίδιο προβλέπεται για τους επόμενους. Στους σταθμούς Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου και Γουδί βρισκόμαστε στην φάση των αρχαιολογικών ανασκαφών. Στους 10 από τους 15 σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Ακαδημία, Κολωνάκι, Καισαριανή, Ιλίσια) βρισκόμαστε στην φάση, όπου τα έργα κατασκευής των σταθμών είναι σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά, εκτός και εάν προκύψουν απρόβλεπτες κατασκευαστικές δυσκολίες, η ολοκλήρωση των έργων βάσει της συμβατικής υποχρέωσης ορίζεται στα τέλη του 2029.