Τέμπη: Η επαγγελματική πορεία του σταθμάρχη και πώς κατέληξε στη μοιραία θέση

Τέμπη: Η επαγγελματική πορεία του σταθμάρχη και πώς κατέληξε στη μοιραία θέση

Σε λίγη ώρα απολογείται ο 59χρονος

Σε λίγη ώρα αναμένεται η απολογία του 59χρονου σταθμάρχη, που αντιμετωπίζει βαριές κατηγορίες, για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο κατηγορούμενος έλαβε προθεσμία την Πέμπτηκαι αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα (Σάββατο (4/3) στον ανακριτή.

Ο σταθμάρχης ξεκίνησε από αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να προβιβαστεί σε σταθμάρχη της Λάρισας μόλις πέντε μέρες πριν το δυστύχημα.

Από το «καλή αρχή» στην τραγωδία

«Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», έγραφε ο 59χρονος, στις 24 Ιανουαρίου 2023. Τότε είχε αναλάβει τα καθήκοντά του στη Λάρισα, σύμφωνα και με την ανάρτησή του.

«Ήταν αλλού, σε άλλη υπηρεσία ήταν. Παλιά ήταν στα τρένα, έφυγε, ξαναγύρισε πάλι. Φόρτωνε αποσκευές, δέματα φόρτωνε… Μετά πήγε στο υπουργείο Παιδείας, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Απ’ ό,τι μου έλεγε εκεί ήταν στα βιβλία που μοίραζαν στα σχολεία και ξαναγύρισε πάλι εδώ για να γίνει σταθμάρχης», δήλωσε συνάδελφος του σταθμάρχη. Σύμφωνα με τον ίδιο, στο υπουργείο Παιδείας, «πρέπει να είχε καμιά δεκαετία».

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του ο σταθμάρχης ήταν άπειρος. Είχε αναλάβει καθήκοντα μόλις τον περασμένο Ιανουάριο και δεν θα έπρεπε να είναι μόνος του σε μία μάλιστα δύσκολη βάρδια όπως είναι η βραδινή και σε ένα κομβικό σημείο όπως ο σταθμός της Λάρισας.

«Ήταν εκπαιδευμένος πράγματι, αλλά ήταν άπειρος. Δεν έπρεπε να τον είχαν βάλει σε έναν κεντρικό σταθμό όπως η Λάρισα μόνο του να κάνει κυκλοφορία», τόνιζε σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος μηχανικός – εκπαιδευτής μηχανοδηγών.