Έξι γυναίκες αφηγούνται μία ξεχωριστή ιστορία και όλες δίνουν το ίδιο μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί

Έξι γυναίκες αφηγούνται μία ξεχωριστή ιστορία και όλες δίνουν το ίδιο μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί

«Εμείς οι Γυναίκες»: η νέα καμπάνια της Lidl Eλλάς και της HOPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

Δεν ήταν και πολύ μακριά η περίοδος που η γυναίκα έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα σε καριέρα και οικογένεια. Σίγουρα, υπήρχαν γυναίκες που κατάφερναν να εξισορροπούσουν και τους δύο αυτούς ρόλους, ωστόσο η κοινωνία αλλά και το εργασιακό περιβάλλον συχνά ανάγκαζε τις γυναίκες να επιλέξουν έναν μόνο δρόμο.

Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλά και σημαντικά βήματα ώστε να αλλάξει αυτή η νοοτροπία τόσο στη συνείδηση του κόσμου αλλά και έμπρακτα. Μία γυναίκα μπορεί να είναι μητέρα, καριερίστρια και ότι άλλο επιθυμεί!

Η Lidl Ελλάς από την αρχή της λειτουργίας έχει υιοθετήσει μία πολιτική που βασίζεται στην παροχή ίσων ευκαιριών και ενάντια στις διακρίσεις. Αδιαπραγμάτευτη σε αυτήν τη φιλοσοφία της, η εταιρεία αποδεικνύει τη δέσμευση της, με τη συμμετοχή σε ενέργειες και πρωτοβουλίες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων.

Με σύνθημα «Εμείς οι Γυναίκες…», η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, έχει ως σκοπό την προώθηση ίσων ευκαιριών για όλους.

Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Πιο συγκεκριμένα η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

H Σμαράγδα Λιάτσικου, η Λένα Αρώνη, η Μαρία Κακαλή και η Βασιλική Αδαμίδου μεταξύ άλλων αποτελούν παραδείγματα γυναικών που έχουν καταφέρει να συνδυάσουν οικογένεια, παιδιά και δουλειά.

Σμαράγδα Λιάτσικου

Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής.

H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει «όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά».

Λένα Αρώνη

Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια;

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη δηλώνει: «Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες».

Μαρία Κακαλή

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά;

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα».

Βασιλική Αδαμίδου

Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης.

Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια κατέχει μία απαιτητική θέση έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.

Μέσα από τις ιστορίες τους γίνεται κατανοητή η επιλογή μιας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε κανέναν ρόλο της.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Η γυναικεία ενδυνάμωση δε σταματάει εδώ. Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, Women Empowerement, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών. Η εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.