Πέτρος Φιλιππίδης: «Κατέβαζε το παντελόνι και ουρούσε επιδεικτικά στο νιπτήρα στο καμαρίνι μου»

Πέτρος Φιλιππίδης: «Κατέβαζε το παντελόνι και ουρούσε επιδεικτικά στο νιπτήρα στο καμαρίνι μου»

Τι κατέθεσε η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών - Τι απαντά ο ίδιος

Τα όσα βίωσε κατά τη συνεργασία της με τον Πέτρο Φιλιππίδη τη σεζόν 2000-2001 στην παράσταση «Οι Ηλίθιοι», περιέγραψε στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών μια εκ των βασικών μαρτύρων κατηγορίας σε βάρος του συναδέλφου της στη δίκη του για βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους.

Συγκεκριμένα, η ηθοποιός αναφέρει ότι «ζούσε σε καθεστώς τρόμου», ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης «ουρούσε επιδεικτικά στο νιπτήρα του καμαρινιού της» και ότι η ίδια ξεκίνησε, εξαιτίας των όσων ζούσε, συστηματική χρήση αλκοόλ. Ο Πέτρος Φιλιππίδης από την πλευρά του, υποστηρίζει ότι οι δυο τους είχαν συνάψει ερωτική σχέση και όσα λέει η ηθοποιός, είναι αναληθή.

Αναλυτικά η κατάθεση της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους:

«Μέσα στο χώρο του καμαρινιού μου, του οποίου κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω, όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, 24ων ετών, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.

Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στο νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν.

Κάθε φορά που υπήρχε ένας δικός μου άνθρωπος στην παράσταση και στο έργο υπήρχε μια σκηνή με φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, προκαλώντας αίσθημα απέχθειας στο κοινό. Όλο αυτό το αίσθημα επεδείκνυε, όταν ερχόταν και ο τότε σύντροφός μου να δει την παράσταση, πιάνοντάς με σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.

Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα, ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του.
Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά. Ξεκίνησα να κάνω συστηματική χρήση αλκοόλ προκειμένου να ανταπεξέλθω σε όσα τραυματικά βίωνα. Ξεκινούσα να πίνω καθημερινά, λίγες ώρες προτού πάω στο θέατρο, ώστε να μπορώ, όπως εσφαλμένα νόμιζα τότε, να διαχειριστώ με λιγότερο πόνο την κατάσταση που βίωνα».

Η απάντηση του Πέτρου Φιλιππίδη:

Η γνωριμία μου με την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2000. Αναπτύχθηκε μεταξύ μας μια πολύ έντονη έλξη και ήδη πριν ξεκινήσουν οι πρόβες για τη θεατρική παράσταση «Οι ηλίθιοι» στο θέατρο Βρετάνια τη σεζόν 2000-2001, είχε ξεκινήσει μεταξύ μας ερωτική σχέση, η οποία διήρκεσε περίπου έξι μήνες. Συνευρεθήκαμε για πρώτη φορά πριν από την έναρξη των προβών.

Είναι καθ’ όλα ψευδής ο ισχυρισμός ότι, κατά τη διάρκεια των προβών στο θέατρο, την απομόνωνα για να επωφεληθώ με τεχνάσματα και δικαιολογίες. Ήδη διατηρούσαμε ερωτική σχέση. Τη σχέση μας αυτή βέβαια επιβεβαιώνουν και μάρτυρες που έχουν ήδη καταθέσει, συμπεριλαμβανομένης και της συζύγου μου, η οποία αναπόφευκτα έγινε γνώστρια της σχέσης αυτής, καθότι ήταν σοβαρή και είχα εμπλακεί ιδιαίτερα συναισθηματικά».