Άνοιξαν τα καταστήματα: Ουρές καταναλωτών στην Ερμού – Δείτε τις εικόνες

Άνοιξαν τα καταστήματα: Ουρές καταναλωτών στην Ερμού – Δείτε τις εικόνες

Πώς γίνεται η μετακίνηση

Τα καταστήματα άνοιξαν τις πόρτες τους για τους καταναλωτές και εκείνοι ήταν εκεί από νωρίς το πρωί για να κάνουν τις αγορές τους.

Έξω από κάποια καταστήματα στην Ερμού σχηματίστηκαν ουρές, από πολίτες που περίμεναν να μπουν και να κάνουν τα ψώνια τους, καθώς ισχύουν περιορισμοί. Συγκεκριμένα, στα καταστήματα έως 100 τ.μ. ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός είναι τέσσερα άτομα και για τα μεγαλύτερα καταστήματα ένα άτομο ανά 25 τετραγωνικά μέτρα.

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση, οι επισκέψεις των καταναλωτών στα εμπορικά καταστήματα θα γίνονται μόνο με ραντεβού και με τη χρήση sms στον αριθμό 13032 για διάστημα τριών ωρών και μία φορά την ημέρα.

Δηλαδή, κάθε άτομο αποστέλλει κενό μήνυμα (SMS) μέσω του κινητού του τηλεφώνου με αποδέκτη τον πενταψήφιο κωδικό αριθμό 13032. Στη συνέχεια θα λαμβάνει γραπτό απαντητικό μήνυμα που επιβεβαιώνει τη δυνατότητα μετακίνησης για διάστημα τριών ωρών από τη λήψη του απαντητικού μηνύματος, εφόσον το άτομο που αποστέλλει το μήνυμα δεν έχει ήδη μετακινηθεί για τον ίδιο λόγο εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου.

Κατά τη μετακίνησή του, κάθε άτομο οφείλει να φέρει μαζί του υποχρεωτικά την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο και να είναι σε θέση να επιδεικνύει το απαντητικό μήνυμα, με το οποίο επιβεβαιώνεται η δυνατότητα μετακίνησης, στο κινητό τηλέφωνό του. Για τον σκοπό της τήρησης της δυνατότητας μετακίνησης μόνο μία φορά την ημέρα και προς διασφάλιση της προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα στοιχεία του μηνύματος τηρούνται μόνο μέχρι τη λήξη του εικοσιτετραώρου στο οποίο αφορά το μήνυμα.

Για την προμήθεια αγαθών μέσω της διαδικασίας προαγοράς/προεπιλογής με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εκτός καταστήματος (click away) ή μέσω καθορισμού ραντεβού με ηλεκτρονικό ή τηλεφωνικό μέσο για παραλαβή/αγορά εντός καταστήματος (click inside), ο πολίτης υποχρεούται να φέρει επιπρόσθετα ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο ή σχετικό τηλεπικοινωνιακό μήνυμα ή το αποδεικτικό της ψηφιακής πλατφόρμας e-Καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Φωτογραφίες: Γιάννης Κέμμος