Βόλος: Μαϊμού τεχνικοί της Microsoft απέσπασαν 11.000 ευρώ από ανυποψίαστους πολίτες

Βόλος: Μαϊμού τεχνικοί της Microsoft απέσπασαν 11.000 ευρώ από ανυποψίαστους πολίτες

Εισαγγελική παρέμβαση σημειώθηκε μετά από δύο καταγγελίες Βολιωτών

Προκαταρκτική εξέταση παρήγγειλε να διενεργηθεί η Εισαγγελία Βόλου για τους δήθεν τεχνικούς της Microsoft, που τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους πολίτες με το πρόσχημα ελέγχου για κακόβουλους ιούς στους υπολογιστές, αλλά αρπάζουν κωδικούς πιστωτικών καρτών και αδειάζουν τραπεζικούς λογαριασμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του taxydromos.gr, η εισαγγελική παρέμβαση σημειώθηκε μετά από δύο καταγγελίες Βολιωτών που εξαπατήθηκαν από τους επιτήδειους και είδαν να χάνονται από τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς ποσά της τάξεως των 8.000 ευρώ στη μία περίπτωση και των 3.000 ευρώ στη δεύτερη.

Πρόκειται για τις υποθέσεις που κατέγραψε αρχές Μαρτίου σε ρεπορτάζ του ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.

Στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, ανατέθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου να ελέγξει τους κατόχους των σταθερών τηλεφώνων από τα οποία φαίνεται να γίνονται τα περίεργα τηλεφωνήματα και τους τραπεζικούς λογαριασμούς από τους οποίους έγιναν οι αναλήψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν τμηματικά και στις δύο περιπτώσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα τηλεφωνήματα φαίνονται να γίνονται από το εξωτερικό, όμως οι δράστες «χτυπούν» από το εσωτερικό της χώρας με ξένες τηλεφωνικές συνδέσεις. Συνήθως οι επιτήδειοι βομβαρδίζουν με μαζικά μηνύματα και απευθύνονται στους στόχους τους στην αγγλική γλώσσα προκειμένου να πείσουν.

Στη Μαγνησία έχουν κάνει μαζικά τηλεφωνήματα στις Σποράδες, τον Αλμυρό, την Αγριά και τον Βόλο.

Μάλιστα, στον Βόλο αποθρασύνθηκαν εντελώς και άρχισαν να τηλεφωνούν από σταθερό τηλέφωνο που φαινόταν να έχει τοπικό αυτόματο, το οποίο το πιθανότερο είναι να είχε μπλοκαριστεί.

Η Ελληνική Αστυνομία επισημαίνεται σε κάθε περίπτωση στους πολίτες ότι η Microsoft δεν αποστέλλει ανεπιθύμητα μηνύματα email ούτε προβαίνει σε ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις για να ζητήσει προσωπικά ή οικονομικά στοιχεία ή για να παράσχει τεχνική υποστήριξη.

Παρακαλούμε περιμένετε ...