Υπόθεση Λιγνάδη: Έφτασε η ώρα των εξηγήσεων

Υπόθεση Λιγνάδη: Έφτασε η ώρα των εξηγήσεων

Το άλλοθι, το προσωπικό ημερολόγιο και οι επώνυμοι μάρτυρες

«Μάχη» για να πείσει ανακρίτρια και εισαγγελέα για τους ισχυρισμούς του και να παραμείνει εκτός φυλακής δίνει σήμερα ο Δημήτρης Λιγνάδης ο οποίος κατηγορείται για βιασμό κατά συρροή.

Ο κατηγορούμενος, πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, θα επιχειρήσει με την απολογία του, όπως όλα δείχνουν, να επιφέρει τριγμούς στην «εικόνα» του βιαστή ανηλίκων αγοριών βάλλοντας κατά της αξιοπιστίας μηνυτών και μαρτύρων.

Ήδη, έχει στραφεί κατά της προδικασίας θέτοντας θέμα «απόλυτης ακυρότητας» σε μια προσπάθεια, όπως εκτιμούν νομικοί κύκλοι, να αμφισβητήσει την νομιμότητα του εντάλματος που οδήγησε στην σύλληψη του και να αλλάξει την πορεία της ανάκρισης.

Το στίγμα της υπερασπιστικής γραμμής που θα ακολουθήσει ο κατηγορούμενος έδωσε, χθες, ο συνήγορος του Αλέξης Κούγιας ο οποίος αναφερόμενος στην δικογραφία έκανε λόγο για «χοντροκομμένη κατασκευή» χαρακτηρίζοντας «θολά» τα στοιχεία σε βάρος του εντολέα του.

Ο κατηγορούμενος επικαλείται το γεγονός ότι δεν υπάρχουν στη δικογραφία φωτογραφίες, ιατροδικαστικές εκθέσεις και μηνύματα είτε μέσω κινητού τηλεφώνου είτε από κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εκ των οποίων θα καθίσταται δυνατή η επιβεβαίωση των καταγγελλομένων. Επιπλέον, φέρεται να προσκομίζει στην ανάκριση το προσωπικό του ημερολόγιο στο οποίο καταγράφει την καθημερινότητα του.

Από το ημερολόγιο ισχυρίζεται πως προκύπτει ότι έχει «ακλόνητο άλλοθι» το οποίο θα επιβεβαιώσουν επώνυμοι μάρτυρες που προτείνει για να καταθέσουν στην ανακρίτρια. Μάλιστα, εμφανίζεται να υποστηρίζει πως έχει στη διάθεση του «αδιάσειστα στοιχεία» που αποδεικνύουν ότι τις ημερομηνίες που, σύμφωνα με τους μηνυτές, τελέστηκαν οι πράξεις που του αποδίδονται δεν βρισκόταν στα μέρη που τον κατηγορούν αλλά μεταξύ Αιγύπτου, Επιδαύρου και Ιθάκης.

Αν και ο Δημήτρης Λιγνάδης εμφανίζεται να αποδέχεται πως γνώριζε τα πρόσωπα που τον καταγγέλλουν αρνείται την κατηγορία του βιασμού αποδίδοντας την εμπλοκή του σε φθόνο για την καλλιτεχνική του πορεία πίσω από τον οποίο υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί.