Koρονοϊός: «Lockdown 3 εβδομάδες στην Αττική- Πρώτα το εμπόριο με click away»

Koρονοϊός: «Lockdown 3 εβδομάδες στην Αττική- Πρώτα το εμπόριο με click away»

«Η εφαρμογή των μέτρων έχει 22% λιγότερη απόδοση σε σχέση με τον Απρίλιο» τονίζει ο καθηγητής Σαρηγιάννης

Δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα για άρση του lockdown στην Αττική και στις «κόκκινες» περιοχές, δηλώνει ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης, μιλώντας στο MEGA.

Όπως επισήμανε χαρακτηριστικά, στην Αττική «η εφαρμογή των μέτρων εγκλεισμού έχει 22% λιγότερη απόδοση σε σχέση με τον προηγούμενο Απρίλιο, όταν και εφαρμόστηκε το πρώτο lockdown».

«Υπάρχει ένα θέμα εφαρμογής των μέτρων με μεγαλύτερη σύνεση από εμάς. Αν θέλουμε να ανοίξουμε, θα πρέπει να εφαρμόσουμε τα μέτρα, διαφορετικά δεν έχει νόημα να τα παίρνεις, δεν έχει νόημα να υπάρχει lockdown αλλά να μην το εφαρμόζουμε» υπογράμμισε ο καθηγητής και συνέχισε λέγοντας πως στις περισσότερες «κόκκινες» περιοχές είναι νωρίς να αρθούν τα μέτρα. «Ειδικά για την Αττική είχαμε προτείνει τρεις εβδομάδες, τελικά καταλήξαμε στις δύο και κάτι, νομίζω το να πάμε στις τρεις εβδομάδες θα είναι σωστό, με δεδομένο και την υστέρηση που υπάρχει στην εφαρμογή των μέτρων» υποστήριξε.

«Πρώτα το εμπόριο με click away»

«Θα είναι πρόβλημα αν ανοίξουν από 1η Μαρτίου οι δραστηριότητες, ακόμα και κλιμακωτά καθώς θα οδηγήσει σε αύξηση των κρουσμάτων. Μετά θα υπάρξει μια αποκλιμάκωση που στη συνέχεια θα υπάρξει μείωση» τόνισε.

«Θα πρέπει να ανοίξει πρώτα το εμπόριο με click away και στη συνέχεια τα σχολεία» υπογράμμισε ο κ. Σαρηγιάννης, προσθέτοντας ότι θα πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο να ανοίξουν πρώτα τα λύκεια. Ένα ταυτόχρονο άνοιγμα σε όλες τις σχολικές βαθμίδες θα είναι προβληματικό.

«Αν έχουμε διατηρήσει τη διασπορά σε χαμηλό επίπεδο θα μπορούσαν να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά η δευτεροβάθμια» υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι για τα Πανεπιστήμια θα μπορούσαν να μείνουν κλειστά όπως και τα μεγάλα Πανεπιστήμια του εξωτερικού καθώς μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την τηλεκπαίδευση.