ΕΥΔΑΠ: Συστάσεις να αποφεύγουν οι πελάτες τα κέντρα της εταιρείας

ΕΥΔΑΠ: Συστάσεις να αποφεύγουν οι πελάτες τα κέντρα της εταιρείας

Πού θα πρέπει να απευθύνονται

Η ΕΥΔΑΠ συστήνει στους Πελάτες της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα της Εταιρείας και να εξυπηρετούνται μέσω εναλλακτικών καναλιών, με ανακοίνωσή της.

Συγκεκριμένα οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ θα πρέπει να απευθύνονται:

Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων:

  •    Στο [email protected]
  • www.eydap.gr με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, κ.α.
  • Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44

Για την πληρωμή λογαριασμού, μέσω:

  • Του www.eydap.gr για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών
  • Των ATMs, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής, web banking συνεργαζόμενων Τραπεζών

Εάν, παρ' όλα αυτά, ο πελάτης κρίνει απαραίτητο να μεταβεί σε Περιφερειακό Κέντρο, η ΕΥΔΑΠ, όπως τονίζει η ανακοίνωση, εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως η τακτική απολύμανση των Περιφερειακών Κέντρων, η τοποθέτηση αλκοολούχων αντισηπτικών υγρών, κ.α.

Τέλος, η ΕΥΔΑΠ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης της Αττικής.