Έρχονται αυστηρά πρόστιμα από την Τροχαία – Ποιες περιπτώσεις αφορούν

Έρχονται αυστηρά πρόστιμα από την Τροχαία – Ποιες περιπτώσεις αφορούν

Τι είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής

Αλλαγές επί το αυστηρότερο στον ΚΟΚ, θα μελετήσουν τα συναρμόδια υπουργεία, με στόχο την εφαρμογή του νόμου από τους οδηγούς. Θέμα χρόνου είναι εξάλλου η θέσπιση γενικής διάταξης για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, προκειμένου να μην παρατηρηθούν ξανά, φαινόμενα όπως αυτό στη Μαλακάσα, με την πρόσφατη χιονόπτωση.

Απαντώντας νωρίτερα σήμερα σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είπε ότι «στόχος του υπουργείου Μεταφορών, για το 2020, είναι η συνεργασία με όλους τους φορείς για την αναπροσαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με πρόστιμα υψηλά για συγκεκριμένες παραβάσεις».

Η βουλευτής της ΝΔ απηύθυνε επίκαιρη ερώτηση μετά από όσα έγιναν με την πρόσφατη χιονόπτωση στη Μαλακάσα.

«Η κοινή γνώμη εξοργίστηκε όχι μόνο από την όλη εικόνα, από την μπαχαλοποίηση, εν πάση περιπτώσει, της κατάστασης για ένα απόγευμα όπου είχε και ήπια χιονόπτωση, αλλά κυρίως από την παραβατική, προκλητική και αντικοινωνική συμπεριφορά πάρα πολλών οδηγών, οι οποίοι μάγκικα, με νεοελληνική νοοτροπία κατέλαβαν τη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, οπότε και η εικόνα έγινε ακόμη χειρότερη», ανέφερε η Φωτεινή Πιπιλή η οποία κάλεσε το υπουργείο να ενημερώσει τη Βουλή αν θα προχωρήσει στην «αυστηροποίηση» των ποινών και των προστίμων για τους προκλητικούς οδηγούς που καταλαμβάνουν, χωρίς λόγο, τις Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης. Ζήτησε επίσης να ενημερωθεί αν το υπουργείο είναι διατεθειμένο να επιβάλει και στην Ελλάδα, όπως σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, την υποχρεωτική εφαρμογή στα οχήματα των χειμερινών ελαστικών.

Ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε επίσης ότι το υπουργείο έχει έρθει σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων προκειμένου να χρηματοδοτηθεί «πακέτο οδικής ασφάλειας». Ο υπουργός ανέφερε ότι το υπουργείο είναι έτοιμο να συζητήσει και για τα χιονολάστιχα. «Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που ακόμα έχουμε το σύστημα των αντιολισθητικών αλυσίδων. Όταν πάμε σε έναν αυτοκινητόδρομο και πρέπει να βάλουμε αλυσίδες, πρέπει να σταματήσουμε, να τις βάλουμε, να τις βγάλουμε και πολλές φορές δεν μπορούμε να τις βάλουμε και να τις βγάλουμε. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που είχαμε το πρόβλημα στη Μαλακάσα. Το ζήτημα, λοιπόν, είναι ότι άλλες χώρες της Ευρώπης και άλλες χώρες των βαλκανικών χωρών με κατά κεφαλήν εισόδημα χαμηλότερο της Ελλάδος έχουν νομοθετήσει τα χιονολάστιχα για συγκεκριμένο διάστημα», είπε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Είμαι ανοιχτός να συζητήσω με τους αρμοδίους φορείς αυτήν την πρόταση, αλλά έχω την εντύπωση ότι πολύ σύντομα εμείς θα πάρουμε πρωτοβουλία. Έχουμε έρθει σε επαφή με τα συναρμόδια υπουργεία, για να γίνει μια γενική διάταξη για την παρακώλυση της κυκλοφορίας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε να μην διαπιστώσουμε ξανά αυτά τα φαινόμενα. Δηλαδή, όταν η Τροχαία θα λέει ότι ο δρόμος κλείνει, ο δρόμος κλείνει. Όταν θα λέει η Τροχαία ότι δεν μπορείς να πας στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο, χωρίς όλα τα απαραίτητα εργαλεία και μέσα που πρέπει να έχει το όχημά σου, θα υπάρχει αυστηρότατο πρόστιμο».

1
σχόλιο
  1. avatar Χρήστος Τσιρικος

    Αντί να επιβάλει άμεσα υψηλά Πρόστιμα, θα πρέπει να αλλάξουμε πρώτα τους Νόμους σχετικά με τον ΚΟΚ, και όποιος δεν τους τηρεί να τιμωρείται με Πρόστιμο. 1) Εννοείται ότι τον Χειμώνα θα πρέπει να αλλάζουν η Οδηγεί τα Λάστιχα. 2) Είναι Χειμώνας και δεν έχεις βάλει,τότε ναι, πλειρώνεις. 3) Οδηγάει κάποιος σε Περιοχές όπου τον Χειμώνα χιονίζει πρέπει να βάζεις Αλυσίδες, διαφορετικά πλειρώνεις. 4) Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν Πρόστιμα π.χ στην Πατησίων όπου την δεξιά Λωρίδα την έχουν κάνει Λωρίδα Πάρκινγκ με Αποτέλεσμα την κατάρρευση της Κυκλοφορίας επειδή αντί τρεις Λωρίδες που υπάρχουν να έχουν μειωθεί από τους Οδηγούς σε μόνο δύο χωρίς να υπάρχουν συνέπειες πρόστιμου, η (ακόμα και πιο λογικό) να τους πάρουν με Γερανό από εκεί συν Πρόστιμο και και Πόντους για απόλυτο και αντικανονικο παρκάρισμα σε ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ !!! Το κάνεις δεύτερη φορά ? Αφαίρεση του Διπλώματου για έναν Μήνα συν Πρόστιμο και πόντους.5) Η Δεξιά Λωρίδα μόνο για ΜΜΜ και Ταξί ωπος παντού αλλού στην Ευρώπη. Κάποια στιγμή θα το μάθει ακόμα και ο Έλληνας, που θα πάει? Δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί να προχωρήσει το Τρόλεϊ η το Λεωφορείο, Ασθενοφόρο, Πυροσβεστική η ακόμα και η Αστυνομία επειδή δεν νοιάζεται ο Έλληνας. Να τους το Επιβάλλεται με τον Νόμο!!! Τότε θα το μάθει και θα τηρείται ακόμα και από τον Έλληνα που δεν έχει Μιαλο. Θέλει δεν θέλει θα βάλει τότε. Αυτά ήταν μόνο λίγα Παραδείγματα από πολλά άλλα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...