To Panda Crossάρει την Έκθεση Γενεύης

Η Fiat διάλεξε το Σαλόνι της Γενεύης για να παρουσιάσει σε παγκόσμια πρώτη εμφάνιση το Panda Cross, ένα ευκίνητο SUV που οδηγείται εύκολα στην πόλη, έχοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες και τον εξοπλισμό ενός τετρακίνητου υψηλότερης κατηγορίας.

Το Panda Cross διαθέτει επιλογέα για την εκτός δρόμου οδήγηση ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της καλύτερης δυνατής χρήσης του συστήματος τετρακίνησης, ανάλογα με τις συνθήκες. Πιο αναλυτικά, το "Terrain Control" επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών λειτουργιών:
• Auto - Αυτόματη κατανομή της ροπής μεταξύ των δυο αξόνων ανάλογα με την πρόσφυση που προσφέρει το έδαφος
• Lock - το σύστημα τετρακίνησης είναι μόνιμα ενεργοποιημένο για βέλτιστη χρήση εκτός δρόμου, με κατανομή της ροπής ανάμεσα στους τέσσερις τροχούς, φρενάροντας τους τροχούς που χάνουν πρόσφυση (ή γλιστρούν περισσότερο από τους άλλους) και μεταφέρoντας την κίνηση στους τροχούς με την μεγαλύτερη πρόσφυση.
• Hilldescent – για καλύτερο έλεγχο σε απότομες κατηφοριές, ή κατά την κίνηση σε διαδρομές με πολύ μεγάλες ανωμαλίες.

Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί ελαστικά "All Seasons" διαστάσεων 185/65 R15, μεγαλύτερα από αυτά του Panda 4x4. Έχουν εξελιχθεί για να εξασφαλίζουν έλεγχο και ελκτική πρόσφυση σε χιονισμένους δρόμους, μαζί με καλή απόκριση του συστήματος διεύθυνσης στο στεγνό, στο βρεγμένο, αλλά και εκτός δρόμου.

Το Panda Cross κινείται με ευκολία και στην πιο ανώμαλη επιφάνεια, καθώς απέχει από το έδαφος 16 εκατοστά το MultiJet II και 15 εκατοστά το TwinAir Turbo. Εντυπωσιακές είναι οι γωνίες που χαρακτηρίζουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες με: γωνία προσέγγισης 24°, αυξημένη κατά 3° σε σχέση με το Panda 4x4, γωνία διαφυγής 33° και γωνία ράμπας 20°, ενώ μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίσεις 31,5° (70%).

Κάθε λεπτομέρεια στο Panda Cross έχει αποσκοπεί στο να το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο στην κατηγορία των SUV. Οι ζάντες ελαφρού κράματος είναι 15" με 5 ακτίνες σε σχήμα V, ενώ ανανεωμένα είναι τα φώτα εμπρός/πίσω και τα πλαϊνά.

Ταυτόχρονα μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και η ευκολία του 5θυρου αμαξώματος, όσο και ο εύκολα διαμορφώσιμος εσωτερικός χώρος, αξιοποιούν στο έπακρο τα μικρού μήκους αμάξωμα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες είναι διαθέσιμα δυο σύνολα με στάνταρ το σύστημα Start&Stop:

ο τούρμπο ντίζελ 1.3 MultiJet II των 80 ίππων και ο 0.9 TwinAir Turbo των 90 ίππων, ο τελευταίος με 6ταχυτο κιβώτιο με κοντή πρώτη σχέση.

Τέλος, για το συνδυασμό απόδοσης επί παντός εδάφους, μπροστά υπάρχει ένα σύστημα με γόνατα MacPherson, ενώ πίσω ο ημιάκαμπτος άξονας ειδικά σχεδιασμένος για την έκδοση all-wheel-drive, κρίθηκε πως ήταν η πλέον κατάλληλη επιλογή.