ΔΟΚΙΜΗ: Οδηγούμε το Chevrolet Spark 1.0

Δεν είναι το πιο γρήγορο, ούτε το πιο οικονομικό, αλλά ούτε και το πιο φθηνό, είναι όμως εύχρηστο, ποιοτικό, πρακτικό και στο τέλος της ημέρας ένα από τα καλύτερα της αγοράς για τις καθημερινές μας ανάγκες.

Το προφανές χάρισμα του Spark έχει να κάνει με τους χώρους και με την εκμετάλλευσή τους. Με μήκος μόλις 3,65μ. είναι όσο ευέλικτο χρειάζεται η κυκλοφορία και το παρκάρισμα στις πόλεις. Ταυτόχρονα είναι τόσο ευρύχωρο ώστε να διαθέτει ένα πραγματικό χώρο αποσκευών και όχι μια θήκη για ξυριστικά... Τα τελευταία χωρούν άνετα στην καμπίνα επιβατών που διαθέτει «αμέτρητες» θέσεις για μικροπράγματα στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες.

Το επόμενο που εντυπωσιάζει στο Sparkfacelift είναι, η ποιότητα υλικών, φινιρίσματος, αλλά και η συμπεριφορά των μηχανικών μερών στην κίνηση. Όντας ιδιαίτερα δεμένο, δεν σε ενοχλεί με κανενός είδους τριξίματα, εντός ή εκτός καμπίνας επιβατών. Την ίδια στιγμή η παραμονή στο εσωτερικό αποδεικνύεται ευχάριστη χάρη στην εργονομία και τον διάκοσμο, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τον ανταγωνισμό.

Όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, εντυπωσιάζει ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει η ανάρτηση τις κακοτεχνίες των αστικών δρόμων, ενώ την επόμενη στιγμή μπορείς να κινείσαι εύκολα με 120-140 χλμ./ώρα., καθώς αίσθηση που έχεις στο τιμόνι είναι –τουλάχιστον- καλή και τα φρένα ανταποκρίνονται στις όποιες απαιτήσεις.

Θα έλεγε κανείς, ότι είναι το τέλειο μικρό, αν δεν ήταν τόσο ράθυμο στο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα. Για να φτάσεις στα παραπάνω χιλιόμετρα, πρέπει να διαθέτεις πολύ υπομονή, ή να βυθίσεις το δεξί πόδι στο πάτωμα, και να εξαντλείς το εύρος του στροφομέτρου, αλλάζοντας ταχύτητες στον κόφτη με τον εύχρηστο λεβιέ. Αυτό βέβαια θα ανεβάσει κάθετα την κατανάλωση, που όμως στα πολλά χιλιόμετρα της συμβίωσής μας κυμάνθηκε (σε μέσο όρο) λίγο κάτω από τα 6,5 λίτρα/100 χλμ., η αλήθεια είναι με πολύ υπομονή εκ μέρους μας, όσον αφορά τις από στάση, ή ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

Συμπερασματικά τώρα, το Sparkfacelift 1.0 δεν είναι το πιο γρήγορο, ούτε το πιο οικονομικό, αλλά ούτε και το πιο φθηνό, είναι όμως εύχρηστο, ποιοτικό, πρακτικό και στο τέλος της ημέρας ένα από τα καλύτερα της αγοράς για τις καθημερινές μας ανάγκες. Τέλος, η τιμή στο πακέτο της βασικής έκδοσης (έχει όλα τα απαραίτητα) ξεκινά (με το όφελος απόσυρσης) στα 6.990 ευρώ και μπορεί να αγγίξει τα 9.000.

ΥΠΕΡ Χώροι, διαρρύθμιση, ποιότητα, ευκολία χρήσης
ΚΑΤΑ Ράθυμος κινητήρας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 995 κ.εκ
Ισχύς 68 ίπποι/ 6400 σ.α.λ.
0-100  15,5’’
Ταχύτητα 154 χλμ./ώρα
Κατανάλωση (μέση δοκιμής) 6.5 λτ./100 χλμ.
Διαστάσεις (Μ-Π-Υ) 3.640 - 1.597 - 1.522 χλστ.
Χώρος αποσκευών 170 λίτρα