Ford GT και Mustang GT4 στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

Ford GT και Mustang GT4 στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

Το υψηλών επιδόσεων Ford GT παραγωγής κάνει το ντεμπούτο του στο Goodwood Hillclimb μαζί με την αγωνιστική Mustang GT4

Το ταχύτερο Ford παραγωγής, το GT, έκανε το ντεμπούτο του στο Goodwood Hillclimb μαζί με την αγωνιστική Ford Mustang GT4, στην πρώτη της εμφάνιση στην Ευρώπη, στο Goodwood Festival of Speed του 2017.

Οι οδηγοί της Ford Chip Ganassi Racing, Billy Johnson, Andy Priaulx και Harry Tincknell οδήγησαν το Ford GT (το supercar με τελική ταχύτητα 347 km/h) στην απαιτητική διαδρομή Goodwood Hillclimb των 1,9 χλμ. Οι τρεις οδηγοί μόλις επέστρεψαν από τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, όπου συμμετείχαν με το Ford GT, στον οποίο οι Priaulx, Tincknell και Pipo Derani κατέκτησαν τη 2η θέση στην κατηγορία GTE Pro στο τιμόνι του Ford GT με το Νο 67 μετά από ένα συναρπαστικό τερματισμό.

Επίσης, ο Johnson οδήγησε την αγωνιστική Ford Mustang GT4, ενώ στους αστέρες της Ford στο Le Mans προστίθεται και ο άσος των αγώνων drift Vaughn Gittin Jr., ο οποίος επέστρεψε στο Goodwood με η μοναδική Mustang RTR για να συμμετάσχει στην πρώτη επίδειξη drift στην ιστορία του φεστιβάλ.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Ford στο Goodwood είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά για πρώτη φορά στη Μ. Βρετανία το νέο Ford Fiesta, το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στη χώρα που παρουσιάζεται (στους εκπροσώπους του ευρωπαϊκού Τύπου) αυτές τις ημέρες στη χώρα μας.

Το Ford GT στο δρόμο

Χρησιμοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, το υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT μεταφέρει στο δρόμο την οδηγική εμπειρία του νικητή του Le Mans, του αγωνιστικού GT.

Με κινητήρα 3.5L V6 EcoBoost 647 ίππων που αποδίδει ροπή 550 lb.-ft στην αμερικανική του έκδοση, το Ford GT, το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της Ford, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Hillclimb του GoodWood.

Η ενεργή αεροδυναμική αλλάζει χαρακτηριστικά κατά βούληση για να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές, οδηγικές συνθήκες, χρησιμοποιώντας κινούμενα εξαρτήματα στο αμάξωμα, όπως ειδικούς αεραγωγούς εμπρός και μία μεγάλη, ανακλινόμενη πτέρυγα πίσω. Η υδραυλική ανάρτηση έχει δυνατότητα ρύθμισης ύψους για βελτιστοποίηση της απόδοσης και οι οδηγοί μπορούν εύκολα να μεταβάλλουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες μέσα από πέντε, μοναδικά Προφίλ Οδήγησης: Normal, Wet, Sport, Track και V-Max.

Η χρήση ανθρακονημάτων στη δομή του Ford GT εξοικονομεί βάρος, ενώ επέτρεψε τη σχεδίαση λεπτών σχημάτων στο αμάξωμα, τα οποία δεν θα μπορούσαν να επιτευχθούν με χρήση χάλυβα ή αλουμινίου.

Ετοιμοπόλεμη η Ford Mustang GT4

Η περίφημη Ford Mustang GT4, μία αγωνιστική έκδοση της θρυλικής Mustang, του σπορ αυτοκινήτου με τις καλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, έκανε επίσης την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα στο Goodwood.

Η Mustang GT4 σχεδιάστηκε από την Ford Performance σε συνεργασία με τη Multimatic Motorsports και προορίζεται για αγωνιστικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο, όπως τα GT4 European Series, Pirelli World Challenge GTS/GT4, και IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το οποίο κατέκτησαν πέρυσι οι Billy Johnson και Scott Maxwell στο τιμόνι μιας Ford Shelby GT350R-C.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από ιδιώτες και ομάδες από τα μέσα Ιουλίου μέσω της Multimatic Motorsports, συνδυάζεται με έναν 5.2L V8 κινητήρα επόμενης γενιάς, ειδικά εξελιγμένο για τους αγώνες GT4, ο οποίος αποδίδει 450 ίππους και 600 Nm ροπής, τιμές που προσαρμόζονται στους κανονισμούς Balance of Performance κάθε πρωταθλήματος.

Ο ισχυρός κινητήρας διαθέτει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, καθώς και διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν εξελιγμένα από τη ZF. Το συμπαγές 6-τάχυτο κιβώτιο της Holinger διαθέτει πνευματικό έλεγχο αλλαγών ταχυτήτων μέσα από τα paddle του τιμονιού. Το μπροστινό splitter, το καπό και οι αεραγωγοί, ο πίσω διαχύτης, η οροφή, η ουρά, οι πόρτες και η πίσω αεροτομή του αυτοκινήτου είναι εξαρτήματα κατασκευασμένα από πανάλαφρα ανθρακονήματα. Η σχεδίασή τους βασίζεται στην εμπειρία που αποκτήθηκε από το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT.

Δίσκοι 380 mm με 6-πίστονες δαγκάνες Brembo μπροστά και δίσκοι 313 mm με 4-πίστονες δαγκάνες Brembo πίσω εξασφαλίζουν επιβράδυνση αγωνιστικού επιπέδου στο αυτοκίνητο.

«Ροκάρει» η Mustang

Ο Πρωταθλητής της Formula Drift και τρεις φορές Πρωταθλητής της World Drift Series Vaughn Gittin Jr., επέστρεψε στο Goodwood με τη μοναδική, ειδικά φτιαγμένη για drift, Ford Mustang RTR Spec 5-D.

Το αυτοκίνητο επίδειξης Ford Mustang RTR Spec 5-D του Gittin Jr., βαμμένο στα χρώματα Monster Energy Nitto Tire, είναι βασισμένο στο αγωνιστικό drift car και φορά κινητήρα Aluminator XS της Ford Performance με υπερσυμπιεστή Vortech, ο οποίος αποδίδει 750 ίππους, με ταχύτητα περιστροφής 8.000 rpm.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση επιτρέπει τη λεπτομερή ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς της Mustang RTR, ενώ τα ανθρακονημάτινα τμήματα του αμαξώματος εξοικονομούν βάρος, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια στη συμπεριφορά του drift αυτοκινήτου.

Σχετικά Tags
Ford