Εντυπωσιακό το Ford Puma Hybrid Rally1 και με τον 9άκις πρωταθλητή WRC Σεμπάστιαν Λεμπ στο τιμόνι

Εντυπωσιακό το Ford Puma Hybrid Rally1 και με τον 9άκις πρωταθλητή WRC Σεμπάστιαν Λεμπ στο τιμόνι

Ξεκινά το πρωτάθλημα WRC 2022 με το θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο

Σε δυο ημέρες ξεκινά το πρωτάθλημα WRC 2022 με το θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο και μόλις το περασμένο Σάββατο η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) έδωσε στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού την ευκαιρία να δουν το αγωνιστικό «κοστούμι» του Puma Hybrid Rally1.

Σε όλη την σεζόν του 2022 στο WRC θα παραταχθούν τρία αυτοκίνητα με οδηγούς τους Craig Breen, Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Επιπλέον, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sébastien Loeb,ενώνει τις δυνάμεις του με την M Sport Ford στο Ράλι Μόντε Κάρλο, σε έναν αγώνα τον οποίο έχει κερδίσει επτά φορές στο παρελθόν.

Η σεζόν 2022 στο WRC σηματοδοτεί την 25η επέτειο της συνεργασίας ανάμεσα στην Ford και την M-Sport, κατά τη διάρκεια της οποίας έχουν κατακτηθεί 7 Παγκόσμια Πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές με σημείο αναφοράς εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Από το ξεκίνημα της συνεργασίας τους, η M-Sport και η Ford έχουν σημειώσει ένα σημαντικό ρεκόρ κατακτώντας 268 συνεχόμενους βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής του Puma EcoBoost Hybrid στο οποίο και βασίζεται, το νέο αγωνιστικό της ομάδας, είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως «συμπλήρωμα» στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες «ενέσεις ισχύος» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων.

Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης για να κινηθεί σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα, χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ισχύ. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.

Επιπλέον, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FIA WRC Rally1 θα χρησιμοποιήσουν ένα μη ορυκτό καύσιμο από τη σεζόν του 2022, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.

Νίκος Τσάδαρης