Στη… μάχη του Ράλι Ακρόπολις η Ford με δύο «ελληνικά» Fiesta

Στη… μάχη του Ράλι Ακρόπολις η Ford με δύο «ελληνικά» Fiesta

Το επίσημο δίκτυο της φίρμας στη χώρα με πρωτοβουλία του θα υποστηρίξει τα εγχώρια πληρώματα

Πλησιάζει η ώρα της μεγάλης επιστροφής και όλο το αγωνιστικό φυναμικό της χώρας βρίσκεται σε εγρήγορση για το Ράλι Ακρόπολις, που επανέρχεται έπειται από 8 χρόνια ως μέρος του WRC 2021. Ανάμεσά τους και το επίσημο δίκτυο της Ford Ελλάς που θα υποστηρίξει την συμμετοχή δυο Fiesta με ελληνικά πληρώματα.

Πρόκειται για την Ford Ντουλάκης (Λαμία) που στηρίζει την συμμετοχή των παλαιών πρωταθλητών Πάνου Χατζητσοπάνη – Νίκου Πετρόπουλου με ένα τετρακίνητο Fiesta Rally2 MkII, που θα αγωνιστεί στην κατηγορία WRC2 και την Ford Car Center που θα υποστηρίξει τους Νώντα Καρανικόλα – Γιώργου Βασιλάκη (πρωταθλητές Ράλι χώματος F2 το 2020) στην συμμετοχή τους με ένα δικίνητο Fiesta Rally4 και στόχο μια καλή θέση ανάμεσα στα αυτοκίνητα με κίνηση μόνο σε δυο τροχούς.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δυο Fiesta έχουν ως εξής:
Ford Fiesta Rally2 MkII (πρώην R5)
Κινητήρας: 1,6 λίτρων, 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
Ισχύς: 290 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 475 Nm/4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
Κίνηση: Στους 4 τροχούς
Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 300 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες
Βάρος: 1.230 κιλά

Ford Fiesta Rally4 (πρώην R2)
Κινητήρας: 1 λίτρου, 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
Ισχύς: 213 ίπποι/6.500 σ.α.λ.
Ροπή: 315 Nm/4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
Κίνηση: Εμπρός
Ανάρτηση: Γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 285 χλστ. /Δίσκοι 280 χλστ.
Βάρος: 1.080 κιλά

Το αγωνιστικό ραντεβού του Ράλι Ακρόπολις, είναι στις 9-12 Σεπτεμβρίου.

Νίκος Τσάδαρης